I år kommer Crafton förbi och säljer ut sitt lager av reservdelar och andra lösa delar de har liggandes.
Förhoppningsvis kommer även Unicorn, TKS och Schatz förbi (de har fått inbjudan i alla fall!).
Men, det kommer inte att vara brist på basar för det!
Har du prylar och vill hyra ett bord? Skicka ett PM!
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
Pentastar skrev:Unicorn och Schatz har nu meddelat sitt deltagande.
...och vi väntar med spänning på att TKS ska bestämma sig! Det är f ö alla PB:ares plikt att tjata på GNU tills han inte kan hitta på fler svepskäl att stanna hemma.
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Bara-en-månad-kvar-BUMP! Vi letar fortfarande nya utställare, både privata och företag. PM:a mig eller Pentastar, eller maila via hemsidan om du är intresserad av ett bord på mässan.
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Kul , jag som bor i Lund nu måste ju bara åka dit.
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
Japp, men bilden är från GSS 2011. Vid förra mässan var basen redan din!
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
OK svårt för mig att datera , fortfarande min favoritbas
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
bjelkeman skrev:När sker något liknande i Stockholmstrakten månne?
Tja, varje Oktober de senaste femton åren. The Great Scandinavian Guitar Show i fryshuset. Fast det är i ärlighetens namn inte samma sak. Nästan bara vintage, och inte mycket basar.
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Jag tar för givet att GSS även är en förtäckt PrataBasTräff. Sålunda tar jag även för givet att det någonstans å premisserna kan förvärvas mandelkubb. Denna juvel till bakverk! Kan det vara så enkelt som att medlemmen håller en mandelkubb i sin vänstra hand? (högra, om han är vänsterhänt)
Har ni tänkt på det?
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.