Det var bara svar på vem-frågan.
För övrigt ber jag dig låta bli att använda mitt namn Geddan, jag ändrade mitt användarnamn bl.a. med anledning av att jag ville ha ett lite mer opersonligt användarnamn.
Världens bästa Warwick-basist, Dirk Lance:
-
- Medlem+++
- Taurus
- Medlem++
Re: Världens bästa Warwick-basist, Dirk Lance:
Två kortisar:Poester skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=B69RGzPrVv4[/youtube]
1 Sångarfarbrorn har en fin peruk
2 Är det bara jag som tycker det är fruktansvärt fel att peta in Puttin' on the Ritz-räkan mitt i allt slappande? Eller är det nån slags ironisk parafras som jag inte förstår?
- GandhiMK2
- Medlem++
men alltså....från 3.11 och framåt (iaf t 3.53 ...sen orkade inte själen mer!) så låter det ju så oinspirerat och trasigt att jag vill bita av mej huvudet...! Vad håller dom på med? Kloppetiklopp....TBX ner i källaren!
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
-
- Medlem+++
Jag håller med om att versionen i klippet är riktigt jävla dålig. Versionen på skiva är oändligt mycket bättre.f-bass skrev:men alltså....från 3.11 och framåt (iaf t 3.53 ...sen orkade inte själen mer!) så låter det ju så oinspirerat och trasigt att jag vill bita av mej huvudet...! Vad håller dom på med? Kloppetiklopp....TBX ner i källaren!
Trummisen är ny i bandet i klippet, och verkar inte riktigt kunna låten....

- GandhiMK2
- Medlem++
Om hon kan eller inte kan låten känns lätt irrelevant (Vaddå "låt" förresten?!Är det inte bara ett jam på "Råkkfänkk i E"??) eftersom hon spelar med sånt o-flow att man blir sjösjuk...Mr Praline skrev:Jag håller med om att versionen i klippet är riktigt jävla dålig. Versionen på skiva är oändligt mycket bättre.f-bass skrev:men alltså....från 3.11 och framåt (iaf t 3.53 ...sen orkade inte själen mer!) så låter det ju så oinspirerat och trasigt att jag vill bita av mej huvudet...! Vad håller dom på med? Kloppetiklopp....TBX ner i källaren!
Trummisen är ny i bandet i klippet, och verkar inte riktigt kunna låten....
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion