[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sdO-RzyqVF8[/youtube]
Wätt o wiktigt!mikkejohansson skrev:Å andra sidan är han med i tv inför tre miljoner människor med sina bandpolare och vi andra ser på och käkar chips...
haha tänkte direkt jim beam men den är ju inte kanadensisk.hitman skrev:Jag drack öl och billig canadensisk whisky för att stå ut med eländet - alltid trevligt att vara med familjen men årets bidrag till melodifestivalen är genmomgående så usla att man skäms.
mikkejohansson skrev:Å andra sidan är han med i tv inför tre miljoner människor med sina bandpolare och vi andra ser på och käkar chips...
00:40:11 in i länken nedan:engson skrev:"det här videoklippet har tagits bort av användaren..."
Själv skulle jag såklart aldrig försöka stjäla showen... HeheGeddan skrev:Det gnälls alltid på att basisterna står och ser tråkiga ut, men så fort ngn vågar sticka ut så ska han hyvlas ner.
Jante in it´s purest form!
Nää....spotta öl på publiken å sånt`! Oh no, not me!Tarzan08 skrev:Själv skulle jag såklart aldrig försöka stjäla showen... HeheGeddan skrev:Det gnälls alltid på att basisterna står och ser tråkiga ut, men så fort ngn vågar sticka ut så ska han hyvlas ner.
Jante in it´s purest form!
Jaså, så Obasen var live? Gitarristen spelar ju akustisk Gura i början, sedan byter han till el. Men i mitten kommer ett akustiskt break, som tydligen också spelas på elgitarr?Ljusspektrum skrev:Fast basen var väl pluggad? Guran var det i alla fall. Sen var det säkert playback ändå men jaja
Nä, tillåtet med pålägg i inspelningen.Bergmansson skrev:Jag hade för mig att all sång måste sjungas live, och därför är det alltid några körsångare som gömmer sig någonstans på scenen.
Ja och nej. Finns begränsningar, men det är ofta kör bakom scenen med.fieldflower skrev:Nä, tillåtet med pålägg i inspelningen.Bergmansson skrev:Jag hade för mig att all sång måste sjungas live, och därför är det alltid några körsångare som gömmer sig någonstans på scenen.
Hehe, typ så. Det enda som sas om ovan nämde var... Varför?macahan skrev:Skit i basisten. Såg ni keyboardisten?
Det var scary.