Ska skaffa en sådan. Sedan ska jag stiga upp kl fem varje morgon och ropa "Allah Akbar" ute på balkongen och sjunga lite sura kvartstoner på högsta volym.
Den här modellen är på 35w och har inbygg siren. Den ska bli min.
Har lyssnat nu, är det A-et du menar, som egentligen ska vara ett Bb? För mig låter det som att han spelar fel, inte att hans intonation är dålig. Hade han spelat bandad så hade han träffat A-et i vilket fall... Han gör dessutom samma spelfel i nästa runda....Kim S skrev: Jo det gör han väl, men stundtals... finns en till exempel en jättetydlig ton som ska vara markerande dessutom, första i nedgången vid 3'55". Försök att spela den på bandat du
Samma fel 2 gånger...basmartin skrev:Har lyssnat nu, är det A-et du menar, som egentligen ska vara ett Bb? För mig låter det som att han spelar fel, inte att hans intonation är dålig. Hade han spelat bandad så hade han träffat A-et i vilket fall... Han gör dessutom samma spelfel i nästa runda....Kim S skrev: Jo det gör han väl, men stundtals... finns en till exempel en jättetydlig ton som ska vara markerande dessutom, första i nedgången vid 3'55". Försök att spela den på bandat du
Brunt blev det säkert, i byxan efter Joe Zawinul skällde ut honom efter inspelningen...fieldflower skrev:Samma fel 2 gånger...basmartin skrev:Har lyssnat nu, är det A-et du menar, som egentligen ska vara ett Bb? För mig låter det som att han spelar fel, inte att hans intonation är dålig. Hade han spelat bandad så hade han träffat A-et i vilket fall... Han gör dessutom samma spelfel i nästa runda....Kim S skrev: Jo det gör han väl, men stundtals... finns en till exempel en jättetydlig ton som ska vara markerande dessutom, första i nedgången vid 3'55". Försök att spela den på bandat du
Kan det vara så att han försöker sig på en blå ton, men att den gränsar till brunt..?
Ja, precis det jag menar! Är det felintonerat så är det dåligt, spelar han fel inte 1 utan 2 gånger så är det klantigt! Kanske lite petigt, men det är så uppenbart tydligt!basmartin skrev:Har lyssnat nu, är det A-et du menar, som egentligen ska vara ett Bb? För mig låter det som att han spelar fel, inte att hans intonation är dålig. Hade han spelat bandad så hade han träffat A-et i vilket fall... Han gör dessutom samma spelfel i nästa runda....Kim S skrev: Jo det gör han väl, men stundtals... finns en till exempel en jättetydlig ton som ska vara markerande dessutom, första i nedgången vid 3'55". Försök att spela den på bandat du
Hahaha! Jag döööööööööör!basmartin skrev:Brunt blev det säkert, i byxan efter Joe Zawinul skällde ut honom efter inspelningen...
Det är ju svårt att veta om det är en felspelning eller surspelning, om man inte frågar honom själv. Eftersom att det är så mycket som en halvton fel, så tror jag att det är en felspelning. Men det är svårt att veta. Men det är en ganska klantig felspelning hursomhelst. Jag stör mig inte så mycket på det, tycker det är skönt när det blir lite fel ibland.Kim S skrev:
Ja, precis det jag menar! Är det felintonerat så är det dåligt, spelar han fel inte 1 utan 2 gånger så är det klantigt! Kanske lite petigt, men det är så uppenbart tydligt!
Jag stör mig egentligen inte heller - när jag bara lyssnar på den. Spelar jag till den är det irriterande som FAN!basmartin skrev:Det är ju svårt att veta om det är en felspelning eller surspelning, om man inte frågar honom själv. Eftersom att det är så mycket som en halvton fel, så tror jag att det är en felspelning. Men det är svårt att veta. Men det är en ganska klantig felspelning hursomhelst. Jag stör mig inte så mycket på det, tycker det är skönt när det blir lite fel ibland.Kim S skrev:
Ja, precis det jag menar! Är det felintonerat så är det dåligt, spelar han fel inte 1 utan 2 gånger så är det klantigt! Kanske lite petigt, men det är så uppenbart tydligt!
Haha, det här är ju humor! Har svårt att tro att han är allvarlig!Vofflan skrev:http://youtube.com/watch?v=7ljsZpw_9gI&feature=related
Med tanke på det första uttalandet i videon så skulle dem låtit bli att lägga ut den.![]()
Kunde jag höra annat än smattrandet av fingertoppar kan jag slå vad om att tonerna inte satt där dem skulle...
Jo, vill inte tro det jag heller. Kan ändå inte tro annat än att han tycker han är jävligt ball... Det är ju om det är en peruk han har på sig... Då kanske det inte skulle vara lika seriöst menat. Det värsta är att jag tror håret är äkta med.basmartin skrev:Haha, det här är ju humor! Har svårt att tro att han är allvarlig!Vofflan skrev:http://youtube.com/watch?v=7ljsZpw_9gI&feature=related
Med tanke på det första uttalandet i videon så skulle dem låtit bli att lägga ut den.![]()
Kunde jag höra annat än smattrandet av fingertoppar kan jag slå vad om att tonerna inte satt där dem skulle...
Gräver upp denna tråd.Kaufmann skrev:http://www.youtube.com/watch?v=ihS5ThKqfGU
Det låter vedervärdigt..
Steve Wishnevsky tror jag det är som åsyftas. Mannen som ligger bakom Wishbass. Den videon är borttagen dessvärre, men jag minns den i detalj. Till hans försvar, så är han en mycket bättre gitarrist än basist.engson skrev:Vet precis vilken du menar, men hittar den inte...