Jag är som rubriken lyder trummis, och nej jag har inte kommit fel, jag ska vara helt ärlig med er och säga att jag har registrerat mig på den här forument först och främst för att jag vill utöka mitt nätverk av musiker och då främst bassister.
Själv frilansar jag som trummis och jag pluggar även musik och ljudesign på distans. Och min plan är att jag ska starta en studio. Men för tillfället så satsar jag på att frilansa som trummis både live och i studio. Jag har möjlighet att spela in trummor i min nuvarande studio/övninglokal för att sedan skicka om så önskas. Så att om ni har något projekt eller så där ni behöver en trummis så kontakta mig gärna här eller ännu hellre skicka ett e-mail till kontakt@niklasjblixt.com så snackar vi om det.
Det händer också att jag ibland för vissa uppdrag behöver andra musiker, däribland bassister så att det är också därför jag har reggat mig här för att kunna lära kanna lite flera bassister och även andra instrumentalister som det finns sådana här?

Vill ni veta mer om mig så fråga gärna och kolla hemskt gärna in min hemsida http://niklasjblixt.com .
Hoppas vi ska trivas med varandra!