Vem är det som lirar bas på låten Always Have, Always Will med Paul Carrack?
Helt sanslöst bra lir, enligt mig då..

Kan inte hitta det någonstans, någon som vet?
Hade vi suttit i samma rum över någon öl och du hade lagt den kommentaren hade det f ö varit ett klockrent läge för dig att få en rak jävla höger...mikkejohansson skrev:F ö ett klockrent läge att använda "hen" korrekt och utan genus-debatt...
Så klart att det är Pino, mästaren!Irbit skrev:Han.Pino Palladino.
Robbie McIntosh på gitarr bl.a. Bra platta. Har alltid gillat Carrack. Jag köpte den plattan först nästan uteslutande för att Katie Kissoon är med på körsång.![]()
+1mikkejohansson skrev:F ö ett klockrent läge att använda "hen" korrekt och utan genus-debatt...
Plus ett till.xfredrikx skrev:+1mikkejohansson skrev:F ö ett klockrent läge att använda "hen" korrekt och utan genus-debatt...
Oj.DennyKarlsson skrev:Hade vi suttit i samma rum över någon öl och du hade lagt den kommentaren hade det f ö varit ett klockrent läge för dig att få en rak jävla höger...mikkejohansson skrev:F ö ett klockrent läge att använda "hen" korrekt och utan genus-debatt...
Det är just ruriken som är beviset för. Istället för en enkel mening, så gör folk krångliga omskrivningar. Till vilken nytta?BBQV skrev:Jag tycker att Dennys första inlägg, förutom rubriken, var ett klockrent bevis på att hen är ett litet skitord som inte behövs!
De är välkomna hem till mig också.bootsy skrev:Alla som känner sig provocerade av ett litet ord som "hen" är välkomna hem till mig för att ge mig precis så många raka högrar de har lust med.
Bjuder du på kaffe då?bootsy skrev:Alla som känner sig provocerade av ett litet ord som "hen" är välkomna hem till mig för att ge mig precis så många raka högrar de har lust med.
Aha, det var alltså inte med så mycket glimt i ögat ändå.DennyKarlsson skrev:Men varför mikkejohansson lägger du den kommentaren? Blir det något bra av det? Känner du dig duktig?
Förlåt, men sånt pallar inte jag med..
Hej Moderator Grafen,Grafen skrev:Aha, det var alltså inte med så mycket glimt i ögat ändå.DennyKarlsson skrev:Men varför mikkejohansson lägger du den kommentaren? Blir det något bra av det? Känner du dig duktig?
Förlåt, men sånt pallar inte jag med..
Välkommen till pb där vi har högt i tak gällande OT för övrigt. Vi tror att det bidrar till ett mer avslappnat och familjärare forumklimat.
+1BBQV skrev:Jag tycker att Dennys första inlägg, förutom rubriken, var ett klockrent bevis på att hen är ett litet skitord som inte behövs!
+merGeddan skrev:+1BBQV skrev:Jag tycker att Dennys första inlägg, förutom rubriken, var ett klockrent bevis på att hen är ett litet skitord som inte behövs!
Ja, inte kommer jag att använda det under min livstid iaf!
ferm skrev:+merGeddan skrev:+1BBQV skrev:Jag tycker att Dennys första inlägg, förutom rubriken, var ett klockrent bevis på att hen är ett litet skitord som inte behövs!
Jag kommer inte heller använda det efter min livstid.ferm skrev:+merGeddan skrev:+1BBQV skrev:Jag tycker att Dennys första inlägg, förutom rubriken, var ett klockrent bevis på att hen är ett litet skitord som inte behövs!
Jag kommer minsann använda det massvis av gånger!Janne skrev:Jag kommer inte heller använda det efter min livstid.ferm skrev:+merGeddan skrev:+1BBQV skrev:Jag tycker att Dennys första inlägg, förutom rubriken, var ett klockrent bevis på att hen är ett litet skitord som inte behövs!
Det finns det helt klart, om än lite intern ibland. Hoppas du står ut med lite vänskaplig OT i dina trådar även framöver utan att du övertolkar det som mästrande och "pk" utifrån dina privata erfarenheter. Om inte så får du pm:a mig så håller jag dina trådar rena och fina.DennyKarlsson skrev: Lite humor finns här väl?![]()