Tja!
Är det någon som känner till någon schyst setup/reparationskurs i typ Malmö/Lund området som man skulle kunna ansluta sig till?
Känner att jag hade behövt bättra på mina kunskaper lite grand och jag tycker det kan vara skitnice att gå på en kurs för sånt. Träffa lite folk, snacka skit och dricka kaffe ligger ju på topplistan är goa grejer att göra med musiker =)
Tacksam för svar!
Setup/Reparations-kurs
- Jazz-bar
- Medlem
Setup/Reparations-kurs
http://www.solity.se
Fender P-bas 70-reissue
Musicman SUB med diverse mod
EBS Classic line 450 + EBS Cl 810
Fender P-bas 70-reissue
- AlbinH
- VIP medlem
Re: Setup/Reparations-kurs
Into music i Lund hade i höstas (?) en blänkare på Facebook om det var några intresserade av liknande "kurser". Kolla med Igor i butiken hur det går/gick. Jag kan också tänka mig att haka på.
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
- Jazz-bar
- Medlem
Det gör jag jättegärna, Igor är en polare och kanske världens schystaste kille, och han har hjälpt mig med massa prylar tidigare så han kan sitt skit, det kan jag intyga!
ska snacka med honom och kolla om han fortfarande är sugen på att hålla i nått sånt.
ska snacka med honom och kolla om han fortfarande är sugen på att hålla i nått sånt.
http://www.solity.se
Fender P-bas 70-reissue
Fender P-bas 70-reissue
- bjelkeman
- Medlem++
- Kontakt:
En i Stockholm skulle jag gärna gå på!Jazz-bar skrev:Tja!
Är det någon som känner till någon schyst setup/reparationskurs i typ Malmö/Lund området som man skulle kunna ansluta sig till?
Känner att jag hade behövt bättra på mina kunskaper lite grand och jag tycker det kan vara skitnice att gå på en kurs för sånt. Träffa lite folk, snacka skit och dricka kaffe ligger ju på topplistan är goa grejer att göra med musiker =)
Tacksam för svar!
Spelar metall med Orbital Decay.
Warwick $$ & Ibanez, Mesa Carbine, Darkglass MT900, Quad Cortex, TKS.
Mina besök hos Neural DSP, Darkglass och Mayones.
Warwick $$ & Ibanez, Mesa Carbine, Darkglass MT900, Quad Cortex, TKS.
Mina besök hos Neural DSP, Darkglass och Mayones.