den är ju bling bling sliskig så det skriker om det! men en väldigt bra bas! jag skulle hellre köpt hans jazzman
I like the blingbling bro. You know what im saying?!
yep me see how u feel about this...me are Dr Phil. And my advice is: Dont fall in love with the blingbling shit. Go for the jazzman...And remember! Dr Phil is always right...
den är ju bling bling sliskig så det skriker om det! men en väldigt bra bas! jag skulle hellre köpt hans jazzman
I like the blingbling bro. You know what im saying?!
yep me see how u feel about this...me are Dr Phil. And my advice is: Dont fall in love with the blingbling shit. Go for the jazzman...And remember! Dr Phil is always right...
Yo Bro! I didnt even know that MightyMARC is selling of tha Jazzerman bro?
$$-vetten är ju stencool!
Hade köpt den av honom förra gången han hade den till salu om det varit en Streamer... kommer inte riktigt överens med Corvettekroppen.... och Corvettebilen heller... Fruntimmersbilar...
blackparkas skrev:$$-vetten är ju stencool!
Hade köpt den av honom förra gången han hade den till salu om det varit en Streamer... kommer inte riktigt överens med Corvettekroppen.... och Corvettebilen heller... Fruntimmersbilar...
Hehe...mee likes it. Kom igen och köp min Cirrus nu då
blackparkas skrev:$$-vetten är ju stencool!
Hehe...mee likes it. Kom igen och köp min Cirrus nu då
Sänker till 7500kr...........
Senast redigerad av RolleHarris den mån 28 jan 2008, 20:19, redigerad totalt 5 gång.
Har redan testat men inget svar tyvärr. Men tack för tipset
Men tametusan då. Jag ger ju nästan bort den ju.....
Lägg ut den på Blocket om du inte redan har gjort det. Min Tobias låg två månader på Vendolin och fick typ två svar men fick den inte såld. På Blocket låg den i en vecka...
Har redan testat men inget svar tyvärr. Men tack för tipset
Men tametusan då. Jag ger ju nästan bort den ju.....
Lägg ut den på Blocket om du inte redan har gjort det. Min Tobias låg två månader på Vendolin och fick typ två svar men fick den inte såld. På Blocket låg den i en vecka...
Tack för tipset. Dock har jag haft den ute på blocket i snart 2 veckor. Det är ju ingen tid egentligen men när man vill sälja nåt så vill man ju göra det på en gång
RolleHarris skrev:
Tack för tipset. Dock har jag haft den ute på blocket i snart 2 veckor. Det är ju ingen tid egentligen men när man vill sälja nåt så vill man ju göra det på en gång
Aha, ok. Synd att det går så trögt, det är ju finfina basar.
Vill du få basen såld så är det nog bara dessvärre så att man får sänka priset.
Sänkte priset en tusing i min Blocketannons på Victoryn och vips så hade jag en köpare som köpte den dagen efter.