Öh..... Jag kommer inte......newheartshadow skrev:Jag har en virkad blå vit och röd sån där som jag kan ta med om det blir lite kallare....lill_frasse skrev:Dreesode på basbrännbollen?

Öh..... Jag kommer inte......newheartshadow skrev:Jag har en virkad blå vit och röd sån där som jag kan ta med om det blir lite kallare....lill_frasse skrev:Dreesode på basbrännbollen?
Tack Geddan, Glanshammars Ankare, för omtanken,, värmer.Geddan skrev:Kul pnts och övriga nytillkomna tittare. Hur är det med popcop? Nån som hört nåt?
Mamma blir svårtBBQV skrev:Lapp från mamma?
Oops, sorry. Jag kommer utan bas och stärkare, men med dumstrut på huvudet...HirYoshima skrev:Whoa.. jag trodde vi hade tappat 10st på Inbers initiativ
Det är inte alla som kommer på fredagen, en del dyker upp på lördag, lagom tills programmet börjar, och åker hem redan före middagen, så det går ju att göra även så, om man måste dela upp helgen. Nu vet jag inte var du bor, det kanske inte är genomförbart av praktiska skäl pga resväg, men det är inget som hindrar för Glanshammarsträffens skull i alla fall! Alla kommer och åker när de vill, så man behöver alltså inte alls vara hela helgen om man inte kan eller vill, men givetvis hinner man både träffas och mysa och testa och lyssna mer om man är hela helgen. Dock alltså inget tvång på något sätt. Kortaste besöket förra året var väl den som var där en stund på natten mellan fredag och lördagkmo skrev: ... Men som småbarnsförälder är det svårt, giggar på fredagen och man måste liksom prioritera. Man vill ju inte vara borta för mycket från dom små och min egentid går åt till rep och gig.
Nåja, dom lär väl växa!
Verkligen! Det är en vecka till sista betalningsdag, enligt planen.TDHP skrev:BUMP!
... och precis som i fjol har jag missat instruktionerna att man ska maila dig!Geddan skrev:Verkligen! Det är en vecka till sista betalningsdag, enligt planen.TDHP skrev:BUMP!
(nej, jag har inte skickat ut några mail med betalningsinfo ännu)
Mejla Geddan. Även jag glömde likt BB3000s att mejla. Inte bara gällande dig utan även gällande mig själv.F-klav skrev:Där infann sig frågan, jag som blev anmäld från annat håll när mitt forum krånglade, ska jag också mejla, eller blir det bara jobbigt med dubbelt?