Micro kommer att ta med en 4x10 låda och en case som jag köpt i Malmö till Glanshammar och Geddan har lovat att förvara de grejerna om det inte löser sig med PB-transport så länge men han behöver hjälp med transport på söndagen då han har full bil själv. Finns det nån vänlig basist som kan hjälpa honom och mig med det? Eller få den närmare mig för vidare transport? Har slängt ut några krokar men ännu inte fått napp.
Ingemar
Glanshammar-Örebro-Västerås-Stockholm-Gävle-Hedesunda
-
- Medlem+
Glanshammar-Örebro-Västerås-Stockholm-Gävle-Hedesunda
Senast redigerad av Ingemar Sundström den lör 20 apr 2013, 10:18, redigerad totalt 1 gånger.
- micro
- Medlem
Re: Glanshammar-Örebro-Gävle-Hedesunda
Jag kör det hållet hem så det löser sig säkert.Ingemar Sundström skrev:Micro kommer att ta med en 4x10 låda och en case som jag köpt i Malmö till Glanshammar och Geddan har lovat att förvara de grejerna om det inte löser sig med PB-transport så länge men han behöver hjälp med transport på söndagen då han har full bil själv. Finns det nån vänlig basist som kan hjälpa honom och mig med det? Eller få den närmare mig för vidare transport? Har slängt ut några krokar men ännu inte fått napp.
Ingemar
/Bengt
man får vara glad att man får vara tacksam
Medlem av PrataBas gubbklubb 40++
Medlem av PrataBas gubbklubb 40++
-
- Medlem+
Re: Glanshammar-Örebro-Gävle-Hedesunda
Ingen från Västerås eller Stockholm som har plats att ta med den för att underlätta för mig?
Ingemar
Ingemar
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
Re: Glanshammar-Örebro-Västerås-Stockholm-Gävle-Hedesunda
Lägg en blänkare i PB-transport också om du inte gjort det.
Vägrar använda smileys!
{fyra strängar}
{fyra strängar}
-
- Medlem+
Re: Glanshammar-Örebro-Västerås-Stockholm-Gävle-Hedesunda
Tack för tipset. Hade redan en där men har ändrat lite vartefter det löst sig. Har en polare som kör varubil och brukar köra varannan helg till Västerås och Stockholms södra utkanter
som det kanske går att lösa med om man får grejerna dit.
Ingemar

Ingemar