M15? Har tillbringat många timmar i deras replokaler...gabrieldahl skrev:en bild från i vintras, i en sliten musiktävling i trollhättan
helt rätt! eller heter den n15? är inte på något sätt hemmastadd där, men har spelat in i deras nya studio i somras.Mr Praline skrev:M15? Har tillbringat många timmar i deras replokaler...gabrieldahl skrev:en bild från i vintras, i en sliten musiktävling i trollhättan
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
M15 står för Magasin 15, den ligger på Magasinsgatan 15 i Trollhättan, därav namnet. Många band som har fötts i den byggnaden!gabrieldahl skrev:helt rätt! eller heter den n15? är inte på något sätt hemmastadd där, men har spelat in i deras nya studio i somras.Mr Praline skrev:M15? Har tillbringat många timmar i deras replokaler...gabrieldahl skrev:en bild från i vintras, i en sliten musiktävling i trollhättan
Skickat från min Nexus 7 via Tapatalk 2
Svensson skrev:Hittade en bild tagen i Mora -96...
Det slog mig nu, den övre bilden är från en inlandsbaneturne vi gjorde från Gällivare ner till Mora och den nedre bilden är från ett jippo som hette "Rädda inlandsbanan" som anfördes av Pekka Langer och hans polare (minns inte vad han hette). Inlandsbanetema på båda bilderna således...Svensson skrev:Svensson skrev:Hittade en bild tagen i Mora -96...
Hittade en till bild på gatumusiktemat. Det har gått ungefär lika länge mellan den här bilden och Mora bilden som det är från Morabilden till idag... fan man börjar bli gammal....