Vart är din GAS riktad mot just nu?
Hehe: oändlig GAS, sa Bull...som tur är, har jag ett halvtaskigt minne och ett flexibelt sinnelag.fieldflower skrev:Too much to mention...
Oändlig GAS och bra minne är min förbannelse...
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sbbIsnNgrj4[/youtube]bjelkeman skrev:Efter det så tror ja att jag är bra nöjd nu.
Fast då ska den vara ljudstark, eller...?GurraG skrev:En akustisk bas, primärt bandlös.
Grejen är ju den att jag, om jag skaffar en, kommer att vara missnöjd just pga ljudstyrkan. Men det förhindrar tyvärr inte in GAS. Jag har liksom lite svårt att GAS:a på en guitarron.Per skrev:Fast då ska den vara ljudstark, eller...?GurraG skrev:En akustisk bas, primärt bandlös.
+1archisland skrev:En till TKS 212 eller kanske rent utav en 215.. Får se efter/under sommaren hur ekonomin ser ut
Mr Spock skrev:[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=sbbIsnNgrj4[/youtube]bjelkeman skrev:Efter det så tror ja att jag är bra nöjd nu.
Samma här.fieldflower skrev:Too much to mention...
Jag vänstrar ju med andra instrument så det finns långa, långa listor med saker jag vill ha inom alla möjliga katgorier; Saxofoner, lapsteel, munspel, trombon, banjo, ny ackegura, telecaster, förstärkare av alla de slag, PA-prylar, ljusgrejer, och så allt jag vill ha till basandet då.Anders skrev:Samma här.fieldflower skrev:Too much to mention...
Mike Lull bas,bergantino låda,tecamplåda,svt Heritage topp,ca.tio olika strängset,kablar,mm,mm
tur att man fyller år snart.(Men det blir väl presentkort på Jula istället typ..)
Det ligger en sån i säljes precis nu.inber skrev:En Ditto Looper, från TC Electronics. Strummer hade med sig en massa pedaler till Glanshammar som han glatt demonstrerade. Det mesta ur hans pedalskog kan jag leva utan, men en loop-pedal verkar oerhört skojigt.
Jo, jag såg det, tack för tipset. Jag köper nog den (eller beställer en ny) när apanaget trillar in.fieldflower skrev:Det ligger en sån i säljes precis nu.inber skrev:En Ditto Looper, från TC Electronics. Strummer hade med sig en massa pedaler till Glanshammar som han glatt demonstrerade. Det mesta ur hans pedalskog kan jag leva utan, men en loop-pedal verkar oerhört skojigt.