Sambon sa; Du är mer förälskad i Prata Bas än mig.

Hälsa att hon/han inte är den första att yttra den meningen..JazzBassillen skrev:Tack! Mina tröjor kom idag.
... och säkert inte den sista.Liten skrev:Hälsa att hon/han inte är den första att yttra den meningen..JazzBassillen skrev:Tack! Mina tröjor kom idag.
Har hon tryckt några sambotröjor då...?JazzBassillen skrev:... och säkert inte den sista.Liten skrev:Hälsa att hon/han inte är den första att yttra den meningen..JazzBassillen skrev:Tack! Mina tröjor kom idag.
Det är framfört till henne.
Njae, det har hon väl ioförsej inte, men i ärlighetens namn, har inte jag heller gjort det. så gå och figurera.fieldflower skrev:Har hon tryckt några sambotröjor då...?JazzBassillen skrev:... och säkert inte den sista.Liten skrev:Hälsa att hon/han inte är den första att yttra den meningen..JazzBassillen skrev:Tack! Mina tröjor kom idag.
Det är framfört till henne.
Det är en tanke men hon är alldeles för yppig för en x-small tröja, om den inte ska agera benvärmare.bjelkeman skrev:Hon kan få en alldeles egen PB tröja om hon vill.
Vanliga, i ganska tunt tyg.Nick skrev:Vad är det för modell på tröjorna? Vanliga korta eller långa t-shirts?
bjelkeman skrev:Är man stor så är det bra benvärmare, men det är som Geddan säger: 2 st small.Geddan skrev:x kan också vara detsamma som ggr, eller i det här fallet; stycken. *förtydligar*blackparkas skrev:2 X-small!?!?!
Är det någon som ville ha benvärmare eller!?
Toppen! PM skickat.Fjollberg skrev:Äh, jag tar en small då.