Jo, jag har full förståelse för det.fieldflower skrev:OK, så nu vet vi alla att vi har GAS.
Så nu vore det kul att få en prisindikation på vad klonen kommer kosta, åtminstone lite sisådär mellan tummen och armbågen...
Jag var väl inte riktigt beredd på den relativt stora efterfrågan när jag började skriva i den här tråden. När Basmagnus frågade om alternativ så tänkte jag mest att det var ett bra tillfälle att få någon att testa mitt bygge och se om det håller... och det verkar det ju ha gjort

Däremot så var jag väl inte riktigt förberedd på att så många skulle visa intresse, och det är ju självklart väldigt roligt men även en aningens stressande då jag inte har en helt färdig pedal att visa upp(för jag har tänkt mig något annat än en ren aluminiumlåda).
Nåja, jag har förhoppningar om att de närmaste dagarna kunna bygga en som ser representabel ut och då kunna komma med mer info o prisuppgift, men jag kan väl redan nu drista mig till och säga att den hamnar under 1500:-.
Mer exakt än så vill jag inte vara då jag faktiskt inte har något mer än en fungerande krets, hoppas ni kan härda ut några dagar till.
Det här med pedalbygge är ju ingen huvudsyssla för mig... heltidsjobb, familj, rep o övriga livssituationer ska också hinnas med, men jag tycker det är väldigt roligt så jag ska nog hitta tid.