[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-UgMZ8SYA0c[/youtube]
Så blir det lätt efter några Tuborg.Janne skrev:Nu är det vääldigt många år sen den snurrade här, men innehåller inte den plattan också världens sämsta gitarrsolo? Vill minnas att han glatt spelar mollpenta hela solot över en "visackordsdurlåt".
Hvergang!Irbit skrev: Så blir det lätt efter några Tuborg.![]()
Janne skrev:Hvergang!Irbit skrev: Så blir det lätt efter några Tuborg.![]()
Är det solot på "Lille du" du menar? Det finns iallafall någon inspelning av denna låt där gittarrsolot är helt vidrigt kass tycker jag. Gasoline har nog i.o.f.s. aldrig varit min grej.Janne skrev:Nu är det vääldigt många år sen den snurrade här, men innehåller inte den plattan också världens sämsta gitarrsolo? Vill minnas att han glatt spelar mollpenta hela solot över en "visackordsdurlåt".
Fast det där stämmer inte längre.Irbit skrev:Janne skrev:Hvergang!Irbit skrev: Så blir det lätt efter några Tuborg.![]()
![]()
Jag rättade lite i ditt inlägg.Bassplaya skrev: Eftersom Carlsberg nu även äger Tuborg så smakar en Tuborg bäst hver anden gang
Lätt!!!bjelkeman skrev:Om du startade ett cover/tribute band och du bara fick spela något från ett album? Vilket album skulle det vara?
Massproducerad dansk öl smakar väl aldrig bäst?!Per skrev:Jag rättade lite i ditt inlägg.Bassplaya skrev: Eftersom Carlsberg nu även äger Tuborg så smakar en Tuborg bäst hver anden gang
Jo, för all del. En solig dag på en uteservering i Nyhavn eller en sen kväll på en bodega i Dragör funkar det ypperligt,Geddan skrev: Massproducerad dansk öl smakar väl aldrig bäst?!