letar tremolo och reverb
- strummer
- VIP medlem
Re: letar tremolo och reverb
Tog en promenad på lunchen, har köpt en Flint, nu vill jag gå hem och spela bas!
Kompressor, det är livet!
- Basmagnus
- Medlem++
Kul! Den är magiskt bra!!strummer skrev:Tog en promenad på lunchen, har köpt en Flint, nu vill jag gå hem och spela bas!
- strummer
- VIP medlem
Tack, ska bli grymt kul att köra den i bandet:)Basmagnus skrev:Kul! Den är magiskt bra!!strummer skrev:Tog en promenad på lunchen, har köpt en Flint, nu vill jag gå hem och spela bas!
- mikkejohansson
- Medlem++
+1.000Basmagnus skrev:Kul! Den är magiskt bra!!strummer skrev:Tog en promenad på lunchen, har köpt en Flint, nu vill jag gå hem och spela bas!
Dags för en flint-klubb snart! Fast bara pedalvarianten...den andre klubben får Magnus köra själv

Fender - Pedaler - GK - TKS
- strummer
- VIP medlem
mikkejohansson skrev:+1.000Basmagnus skrev:Kul! Den är magiskt bra!!strummer skrev:Tog en promenad på lunchen, har köpt en Flint, nu vill jag gå hem och spela bas!
Dags för en flint-klubb snart! Fast bara pedalvarianten...den andre klubben får Magnus köra själv

Fråga: Spelar det någon roll vilken utgång man använder när man kör mono?
- bas_anton
- Medlem
Left ska det vara.strummer skrev:mikkejohansson skrev:+1.000Basmagnus skrev:Kul! Den är magiskt bra!!strummer skrev:Tog en promenad på lunchen, har köpt en Flint, nu vill jag gå hem och spela bas!
Dags för en flint-klubb snart! Fast bara pedalvarianten...den andre klubben får Magnus köra själv![]()
- strummer
- VIP medlem
Tack då valde jag rätt då:-)bas_anton skrev:Left ska det vara.strummer skrev:mikkejohansson skrev:+1.000Basmagnus skrev:Kul! Den är magiskt bra!!strummer skrev:Tog en promenad på lunchen, har köpt en Flint, nu vill jag gå hem och spela bas!
Dags för en flint-klubb snart! Fast bara pedalvarianten...den andre klubben får Magnus köra själv![]()