PB Syd - sommarträff (intressekoll)

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Bullen
Medlem++

Re: PB Syd - sommarträff (intressekoll)

Inlägg av Bullen »

Får man önska i denna tråden? isåfall önskar jag att det finns en Schatz P på plats, gärna med J hals om någon sitter på en sådan. Behöver pushas lite så jag kan kränga iväg min beställning nån gång (och testa en så jag vet vad mina 13 lök går till)..
Dödsthrash från småland
http://www.facebook.com/DethroneSWE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dethroneswe.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
Poester
VIP medlem

Inlägg av Poester »

Bullen skrev:Får man önska i denna tråden? isåfall önskar jag att det finns en Schatz P på plats, gärna med J hals om någon sitter på en sådan. Behöver pushas lite så jag kan kränga iväg min beställning nån gång (och testa en så jag vet vad mina 13 lök går till)..
Om inte jag får förhinder kan där finnas 3 schatzar, dock utan jazzhals. Men kanske kan fixa med en dylik om inte dennes ägare själv kan!
Ett Glatt humör -> en bas -> lite pedaler -> en stärkare = Glädje!
spelaríenjävlamassaolikabandsomspelarolikasortersmusik
Användarvisningsbild
engson
Hedersmedlem

Inlägg av engson »

Poester skrev:
Bullen skrev:Får man önska i denna tråden? isåfall önskar jag att det finns en Schatz P på plats, gärna med J hals om någon sitter på en sådan. Behöver pushas lite så jag kan kränga iväg min beställning nån gång (och testa en så jag vet vad mina 13 lök går till)..
Om inte jag får förhinder kan där finnas 3 schatzar, dock utan jazzhals. Men kanske kan fixa med en dylik om inte dennes ägare själv kan!
Min jazz-schatz kommer dit, men den är en "ren" jazz.
Har förvisso lite planer på att beställa en schatz med just p-kropp och jazzhals, men det går trögt med att få ihop medel för detta. Har inte heller koll på leveranstiden...
Användarvisningsbild
JazzBassillen
Medlem+

Inlägg av JazzBassillen »

Jag har just en sån, även om jag försöker undvika att sätta mig på den.
Den får följa med om jag har möjlighet att komma.
Schatz P/J, Fender Jazz CIJ, Ibanez AEB 10BK, Framus Triumph 4/60 EUB, Squier VM bandlös, Noname 3/4 plywoodkontra
Mesa/Boogie Buster, Ampeg SVT3-PRO, Lab Series L2, Roland Cube 60, TKS 1156 x2, Ampeg SVT 412 HE
Skriv svar