Och en till..
- Liten
- Hedersmedlem
Och en till..
Tack alla sköna människor. Pratabas är unikt. Hoppas ni lyckas behålla den känslan!
Jag kan inte annat än hålla med Björn. Pratabas var länge en plats med god kamratskap och glada tillrop. I många fall lever den andan kvar men jag måste säga att den "anden" bokstavligen håller på att tryckas tillbaka ner i "flaskan/lampan". Det är inga nyheter men det gör ändå ont att se allt tjafs fortsätta. Därför tackar jag för mig.
Jag gjorde ingen som helst nytta som moderator. Min tid gick åt till att irriteras över Herr Avpixlats idioti och därför lämnade jag det uppdraget.
Från den tiden och än idag vill jag tacka Lasse, Örjan och Tim för ett sanslöst bra moderatorskap. Utan er hade jag tackat för mig sedan länge. Ni gör ett fantastiskt jobb som ni får 0 kred för.
Jag vet längden och innehållet i de PM som ni måste ta er genom (på er fritid) för att förstå vissa personers missnöje. När det sedan är klart, ta ställning till vad som är rätt eller fel. Något ni inte ska behöva göra så ofta som ni gör. DET är INTE rätt.
Efter såhär lång tid vet jag att det här inte kommer sluta tills alla som har "fel" har fått så många PM det behövs. Det här är ett avståndstagande. Det funkar inte att bete sig på det sättet. Varken här eller irl.
Jag dyker säkert tillbaka när folk beter sig. Tills dess. Lev gott.
//Anders
Jag kan inte annat än hålla med Björn. Pratabas var länge en plats med god kamratskap och glada tillrop. I många fall lever den andan kvar men jag måste säga att den "anden" bokstavligen håller på att tryckas tillbaka ner i "flaskan/lampan". Det är inga nyheter men det gör ändå ont att se allt tjafs fortsätta. Därför tackar jag för mig.
Jag gjorde ingen som helst nytta som moderator. Min tid gick åt till att irriteras över Herr Avpixlats idioti och därför lämnade jag det uppdraget.
Från den tiden och än idag vill jag tacka Lasse, Örjan och Tim för ett sanslöst bra moderatorskap. Utan er hade jag tackat för mig sedan länge. Ni gör ett fantastiskt jobb som ni får 0 kred för.
Jag vet längden och innehållet i de PM som ni måste ta er genom (på er fritid) för att förstå vissa personers missnöje. När det sedan är klart, ta ställning till vad som är rätt eller fel. Något ni inte ska behöva göra så ofta som ni gör. DET är INTE rätt.
Efter såhär lång tid vet jag att det här inte kommer sluta tills alla som har "fel" har fått så många PM det behövs. Det här är ett avståndstagande. Det funkar inte att bete sig på det sättet. Varken här eller irl.
Jag dyker säkert tillbaka när folk beter sig. Tills dess. Lev gott.
//Anders
- Poester
- VIP medlem
Re: Och en till..
Usch... Ja, det är för djävligt! Kan inte någon lösa detta nu innan alla lämnar? Eller är det inte ett problem med en lösning?
Ett Glatt humör -> en bas -> lite pedaler -> en stärkare = Glädje!
spelaríenjävlamassaolikabandsomspelarolikasortersmusik
spelaríenjävlamassaolikabandsomspelarolikasortersmusik
- GandhiMK2
- Medlem++
Så jävla skumt. Det finns ju bassnack.se... Varför inte bara hålla sej där och bedriva kaos?? :-0
Well well...
Well well...
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Mike
- The Transporter
För att det inte finns nån där.f-bass skrev:Så jävla skumt. Det finns ju bassnack.se... Varför inte bara hålla sej där och bedriva kaos?? :-0
Well well...
Så lagom kul att sitta och trolla i sin ensamhet.
TVR!
Because Porsche are for girls.
Because Porsche are for girls.
- GandhiMK2
- Medlem++
Känns det inte lite som "Jag ska bygga en egen sandlåda där JAG får bestämma över ALLA ANDRA!! KOOM OCH LEEEK....nähepp... Ingem ville vara med... Då går jag tillbaka och styr och ställer i den gamla sandlådan istället..." ?
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- strummer
- VIP medlem
Jag har helt enkelt lärt mig att slappna av, forumidioter strör mig numera inte alls, och det är trist att du inte orkar gåsa. Kom tebax sen, vi ska ju bytlåna grejer med varann vetja!
Kompressor, det är livet!
- blackparkas
- Medlem++++
Mycket trist!
Men du kommer tillbaka, det är jag säker på.
Tyvärr lär det väl se ungefär likadant ut här då...
Men du kommer tillbaka, det är jag säker på.
Tyvärr lär det väl se ungefär likadant ut här då...
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- GurraG
- Medlem++
Vi ses när du kommer tillbaka!
When in doubt, LÄS PÅ! -Chriller
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
Ja, jag har en keps som det står "besserwisser" på.
www.myspace.com/parisdakarmusic
- VHdiggare
- Medlem+
Känner inte dig eller haft något med dig att göra, men din humor kommer jag sakna
hoppas fler roliga inlägg inom snar framtid.

Yamaha BB1025 Tobacco Brown Sunburst - Quilter Bass Block 800 - Quilter BassDock 12 - Quilter BassDock 10
-
- Medlem++
Formellt sett lämnade jag forumet sommaren 2009. Har inga planer på att komma tillbaka (på heltid).
Adjöss och tack för fisken!
Adjöss och tack för fisken!

Fender Jazz Bass - 1966 / Squier Classic Vibe 60's Jazz Bass - 2012 / Fender Rumble 100
- Hellish
- Medlem+++
- Kontakt:
Gör som jag. Ignorera de du ledsnar på och låt det gå längre tid mellan inloggningarna. Får man lite distans till det så eldar man inte upp sig lika mycket av tjafset här.
- Cuba
- VIP medlem
Välkommen tillbaka när du vill!
- funkys**t
- Medlem++
- Kontakt:
Tråkigt!
På återseende! Vi ses på fejjan iaf.
På återseende! Vi ses på fejjan iaf.

"Oh my god it's the funkys**t!"
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
Fender Precision-79, Fender JV-83, Fender CS P-59, Mesa
http://davidsodergrenshotfive.se/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Liten
- Hedersmedlem
Skrev det väl i somras ser jag, ingen anledning att göra om något. En hederlig bump får det bli!
Tack för kaffet! God spis.
Tack för kaffet! God spis.
- blackparkas
- Medlem++++
Määääh.....
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215