Basare skrev:Jag tror helt enkelt att detta forum mer eller mindre drabbats av en höstdepression. Parkas som fått en rejäl dos sol och bad är ju helt plötsligt överladdad.
Jag tänkte skriva nåt om höstdepression på forumet, men det gjorde jag ju redan i oktober förra året så då behöver jag inte göra det nu. Symptomen är liknande även denna höst.
Många plus på det du skriver Punkster! Tycker det är lite tråkigt att precis allt till varje pris måste diskuteras på forumet, när det blir så mkt rena personliga påhopp och allmänt dålig stämning utav det. Periodvis känns det som att det mesta handlar om att bråka för bråkets skull och att basismen inte längre spelar så stor roll. Tycker dock det var ett bra initiativ att starta ot+, så man slipper se skiten i alla andra forumsdelar. Moderatorerna gör verkligen ett hästjobb för att man ska kunna stå utanför alla politik och religions diskussioner om man vill, genom flytt av trådar o.s.v. Hatten av för er! Dock ganska tragiskt att det ska behöva vara på det sättet här egentligen. Jag känner iaf inte av den riktiga PB-andan på samma sätt längre.
Basare skrev:Jag tror helt enkelt att detta forum mer eller mindre drabbats av en höstdepression. Parkas som fått en rejäl dos sol och bad är ju helt plötsligt överladdad.
Jag tänkte skriva nåt om höstdepression på forumet, men det gjorde jag ju redan i oktober förra året så då behöver jag inte göra det nu. Symptomen är liknande även denna höst.
Just ja, vi är ju mitt i oktober igen.
Jag träffade din bror igår!!! Trevlig rackare.
//Jan
Se där, det var säkert nån whisky inblandad förstås?
Just ja, vi är ju mitt i oktober igen.
Jag träffade din bror igår!!! Trevlig rackare.
//Jan
Se där, det var säkert nån whisky inblandad förstås?
Faktiskt inte. Inte för mig i alla fall. Men han fick i mig en konstig svensk porter. Hälsa om du pratar med honom. Jag har inte träffat honom på ett par år nu men det var rackarns trevligt. Han la till mig på Facebook så nu kan vi få tag på varandra.
Jag drabbas alltid av sommardepression och livas upp igen på hösten. Det är lite ovanligare och inget skämt. En av mina största skräckscenarios är att jag skulle vara tvungen att bo i Californien och gå omkring resten av livet varvat med kortbyxor och regnställ. Gillar hösten för då kan jag använda kläder, luften är hög allt drar igång.
Ok jag gillar verkligen varma sommarkvällar om jag ska ta upp något positivt med värme.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Det humorisitiska i det hela är ju att i fyra år har det sagts "det har blivit så kallt och hårt på sistone, annat var det förr"! När då, egentligen?
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Men solen skiner och för mig räcker det med ett litet guldkorn då och då för att forumet ska bidra positivt till min vardag.
Och allt går upp och ner ...
Man kanske inte ska ha för höga förhoppningar/Krav på ett sånt här forum .
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
Hehe 25 Juli 2006 så blev jag medlem och nog har det gått i vågor sen dess
Vi gamlingar har väl tjafsat klart det mesta vid det här laget. Behövs nog lite nya profiler som tar över facklan.
Själv känner jag inget behov att var så superaktiv sedan ett par år, läser hellre. Kanske någon konkret fråga eller lite OT på sin höjd.
Håller fullständigt med B-Å ÅHs!
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D