macahan skrev:Ifall någon mot förmodan skulle bry sig så kan jag berätta att jag köpte en sån här i förr-förrgår.
Jag hade visst råd med en ny ändå tillslut. Den har självgång och det får jag "surt" erkänna(eftersom jag inte ville ha en) är rätt så skönt när man går framåt. Trögt som en dåre bakåt men vad ska man egentligen gå baklänges för?
Är det en "Viking" i plast?
Sambons Stiga rostade upp och ny inhandlades. Det blev en Viking i plast.
Jag svetsade ihop Stigachassit och lät den bli ganska Vikinglik, fast lite klenare.
Det blev en Veking
macahan skrev:Ifall någon mot förmodan skulle bry sig så kan jag berätta att jag köpte en sån här i förr-förrgår.
Jag hade visst råd med en ny ändå tillslut.
Fanns den inte som relic?
Sonnerup 5:a, Rikshabacker 5:a, Epiphone Thunderbird Pro V, Bach Jazz 5:a + några till
Ampeg SVPCL & SVT-IIP, Lab iP 450, Magellan 800, Streamliner 600, tks 2 x 112 + 212 + lite till
Medlem av PrataBas Gubbklubb 50++
Jag hade visst råd med en ny ändå tillslut. Den har självgång och det får jag "surt" erkänna(eftersom jag inte ville ha en) är rätt så skönt när man går framåt. Trögt som en dåre bakåt men vad ska man egentligen gå baklänges för?
Är det en "Viking" i plast?
Sambons Stiga rostade upp och ny inhandlades. Det blev en Viking i plast.
Jag svetsade ihop Stigachassit och lät den bli ganska Vikinglik, fast lite klenare.
Det blev en Veking
Kul att den här tråden ploppar upp just som man fått problem med gräsklipparen.
Men steg 1 blir att försöka laga, så får vi väl se om det blir till att lusläsa vilken ny klippare man skall ha då man misslyckats med lagandet...
Membran, packning, gummituta och fjädrar, here I come...