+Mungi skrev:
Dom här gruffen på pb har jag aldrig förstått mig på.
Trist när folk tycker att de måste dra.
+Mungi skrev:
Dom här gruffen på pb har jag aldrig förstått mig på.
, fru Äppelkvist.Stan skrev:Tråkigt och trist!
Nu kommer du att bli tagen i örat för nu berörde du det oberörbara.bootsy skrev:Ja, det finns ju några inkarnationer att avverka innan han är i klass med vissa andra.fieldflower skrev:Tråkigt.
Hoppas på PB-återuppståndelse i framtiden.
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Jag tror att du slår in vidöppna dörrar. Dereborn är säkert välkommen tillbaka om han vill.f-bass skrev:Dereborn får aliera sej med ngn härinne som tydligen kan lobby'a fram en välsignelse för vilken dåre som helst som behöver återinträde i atmosfären...Nej just ja...Johan blev inte bannad som vissa andra..ja då blir det nog svårare.
+1bootsy skrev:Han och flera andra avhoppare kan nog övertygas att återvända under rätt omständigheter.
bootsy skrev:Han och flera andra avhoppare kan nog övertygas att återvända under rätt omständigheter.
lowfreq skrev:Tråkigt att dereborn försvann från PB. Vilket nerköp.. eller jag menar vilken förlust!