RobinoZombie skrev:och så har ju min danelectro vintage stärkare börjar brumma och jobba sig, så vore gött med en ny hemma stärk:)
verkar vara en schysst pryl?
brumma kan vara ganska enkelt fel på förstärkaren..
Svarte_Jack skrev:För att då ser folk när man spelar otajt också...
Sluta med det då!!
Jag kan börja kalla det polyrytmik så blir det okej
Biffen, som lirar bas i Pumpbolaget, berättade att hans fru förstår inte vad han gör i bandet.
Hon har aldrig fattat hur basen låter.
Jag tror, ärligt talat att det är synonymt med väldigt många människor.
Så jag tror att det möjligtvis kan vara en och annan PrataBasare som hörde
att den där triolen på tvåan var lite sen där i andra takten på introt.
Haha! Kommer ihåg efter Motörhead för nåt år sen. Då var det nån snubbe som sa nåt om att Lemmys gitarr var så jävla cool...
Efter att ha byggt på min bas i träslöjden i 1½ år samt ha varit en allmänn basnörd och prövat basar vart jag än befunnit mej samt alltid valt basen på musiken frågar folk i min klass fortfarande mej hur det går med den där gitarren jag bygger i slöjden...
Svarte_Jack skrev:För att då ser folk när man spelar otajt också...
Sluta med det då!!
Jag kan börja kalla det polyrytmik så blir det okej
Biffen, som lirar bas i Pumpbolaget, berättade att hans fru förstår inte vad han gör i bandet.
Hon har aldrig fattat hur basen låter.
Jag tror, ärligt talat att det är synonymt med väldigt många människor.
Så jag tror att det möjligtvis kan vara en och annan PrataBasare som hörde
att den där triolen på tvåan var lite sen där i andra takten på introt.
Haha! Kommer ihåg efter Motörhead för nåt år sen. Då var det nån snubbe som sa nåt om att Lemmys gitarr var så jävla cool...
Efter att ha byggt på min bas i träslöjden i 1½ år samt ha varit en allmänn basnörd och prövat basar vart jag än befunnit mej samt alltid valt basen på musiken frågar folk i min klass fortfarande mej hur det går med den där gitarren jag bygger i slöjden...
hahah heja bonzo...men den blir fin..eller nåt jodå