Helt otroligt faktiskt!Mr Spock skrev:Och alla har ju hört "Det kommer aldrig va över för mig". Med Håkan H. Eller hette den kanske "New Year's Day"? Av och med U2?
Smart eller fult!?
Helt otroligt faktiskt!Mr Spock skrev:Och alla har ju hört "Det kommer aldrig va över för mig". Med Håkan H. Eller hette den kanske "New Year's Day"? Av och med U2?
+1mikkejohansson skrev: Men so what. Man kan sno från världens bästa låt och inte få till det alls. Håkan snor och lånar och gör grym musik. Heja han.
Jag gjorde lumpen i flottan så Kalle Ankakrage känns hemtamt!GurraG skrev:Jag hoppas att det är dresscode i bandet? Sjömanskostym ftw!
Jag tror också att det kan bli kul. Och P-bas med plektrum är ju aldrig fel!magnusb skrev:Kommer att bli hur kul som helst ju!
Energi, dynamik och P-bas med plektrum är väl nuvarande Håkan-basistens signum så kör på det
Ja just det, det är ju de som kompar HH! Gillar hans ljud. Det här blir skitbra!Doningen skrev:Efter att länge inte ha förstått HH:s storhet alls föll jag till föga i år. Live är det heeeeeelt fantastiskt, så det här låter som ett skitcoolt projekt! Lycka till!
Basisten, Oscar Wallblom, spelar idag på en Sandberg (som brukar synas i På spåret) och i början av karriären på en DeArmond Starfire, om det kan vara till någon hjälp. Och med plektrum.
macahan skrev:"Amatörer lånar, genier stjäl"
Lustigt som vanligt att cåvvergänget stör sig hårdast.![]()
Jag lirar minsann bara i coverband, och jag skrev såhär:blackparkas skrev:macahan skrev:"Amatörer lånar, genier stjäl"
Lustigt som vanligt att cåvvergänget stör sig hårdast.![]()
Hehehe... Antar att du menar mig och Geddan.
Geddan har väl slutat spela covers och jag har lirat mer original än covers det senaste året så...
fieldflower skrev:Kul att göra nya saker - kör hårt!