Superbra!slarvid skrev:Jag. Ska mäta upp fronten till grillen så vet du hur stor ram tyget, piping räcker till!

Superbra!slarvid skrev:Jag. Ska mäta upp fronten till grillen så vet du hur stor ram tyget, piping räcker till!
Hejslarvid skrev:Fan, helt glömt av piping. Villl du ha den fortfarande?
Snyggt!mrbaloo skrev:Nu har vi äntligen börjat "snida" ihop tavlorna. Först ut var "konstverken" med frontemblemen. De kommer sitta på kilram med bomullsduk.
Först målades duken svart för att inte det vita skulle skina igenom högtalartyget. Därefter spände vi upp det fina högtalartyget på respektive ram.
Än så länge är inte emblemen fastmonterade men det är på god väg. Snart skall klistermärkestavlan skapas också.
Än en gång vill jag tacka alla som bidragit till att vi får ihop "konstverken".
![]()
/MrBaloo
Tycker jag inte; hellre ABM än MAGslarvid skrev:Du ska inte sätta AshDowns logga i det övre vänstra hörnet?
Släng ut krukväxten och ställ en lavalampa i hörnet.mrbaloo skrev:O
Nästa steg är att fixa med lite mer belysning, kanske även LED-belysning av plexiglaset också...
/MrBaloo
Ha ha. Precis vad grabben sa igår. Dessutom är krukväxten stendöd. Det har den varit i över två år...Pumpa skrev:Släng ut krukväxten och ställ en lavalampa i hörnet.mrbaloo skrev:O
Nästa steg är att fixa med lite mer belysning, kanske även LED-belysning av plexiglaset också...
/MrBaloo
Du behöver inte köpa en massa glasrengöringsmedel och pappershanddukar för att skrubba speglarna där hemma. Vinäger och dagens tidning är allt du behöver för att göra så att speglarna flyttstädning lyser som nya. Kom ihåg att ditt hem kan se så mycket mer renare ut om speglarna är rena och lite mousserande.mrbaloo skrev:Varsågod! Ja, det var inte mycket smågrejor jag hade hemma efter all flyttstädning...