(har allt annat jag tänkt ta med mig här hemma, men inte toppen...)

Oh! VILL DEFINITIVT TESTA T90!Poester skrev:Tänkte ta med min ebs t90 om någon är intresserad, men har ingen låda tillgänglig! Sen blir det väl någon schatz och en grabber kan jag tänka...
Då gör vi så...Bullen skrev:Oh! VILL DEFINITIVT TESTA T90!Poester skrev:Tänkte ta med min ebs t90 om någon är intresserad, men har ingen låda tillgänglig! Sen blir det väl någon schatz och en grabber kan jag tänka...
Kan ta med en.straightedge79 skrev:Har någon en multimeter att ta med sig?
Poester skrev:Då gör vi så...Bullen skrev:Oh! VILL DEFINITIVT TESTA T90!Poester skrev:Tänkte ta med min ebs t90 om någon är intresserad, men har ingen låda tillgänglig! Sen blir det väl någon schatz och en grabber kan jag tänka...
Jag tror att jag kan hitta en. Annars har jag en adapter...GurraG skrev:Om nån hinner se detta och har en tele-speakonkabel liggandes så får de gärna ta med den, jag har för tillfället förlagt min.
Snits!engson skrev:Jag tror att jag kan hitta en. Annars har jag en adapter...GurraG skrev:Om nån hinner se detta och har en tele-speakonkabel liggandes så får de gärna ta med den, jag har för tillfället förlagt min.
www.