Grymt trumset bytes mot bas + förstärkare. ●Bortbytta●

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
DSBass
Medlem+

Grymt trumset bytes mot bas + förstärkare. ●Bortbytta●

Inlägg av DSBass »

Jag har ett fantastiskt trumset som jag vill byta mot en bas + förstärkare/rigg.

Ett Yamaha Recording i den grymt snygga färgen Cherry Wood. Storlekar är 10", 12", 15", 20×16". Pukorna är dom eftertraktade grundare pukorna. Det följer också med en svart 8" recording puka som en liten bonus.
Virveln som medföljer är en 14×5,5" Yamaha Maple Custom Absolute i samma färg.

Cymbaler som medföljer är 21" Zildjian A-Custom 20th anniversary ride. 16" Zildjian A-Custom Medium crash. 18" Meinl Soundcaster Custom Medium crash. 14" Zildjian K Hihats.
Alla cymbaler utom hihatlocken är Nyköpta och endast spelade på ett par gånger.

Det följer också med stativ till allt samt baskaggepedal och trumstol. Det enda som saknas är en pukhållare till 8" pukan. Kostar 180 kr att köpa ny.

Det är med andra ord komplett och bara sätta sig och lira. Det här är ett klassiskt, tidslöst proffstrumset. Nypris på allt ligger på runt 40-50000 kr.

Jag vill byta dessa mot en komplett basutrustning. D.v.s bas + förstärkare eller basrigg.
Intressanta basar är 5-strängade Fender Jazz basar, 5-strängad Tysktillverkad Warwick Corvette eller Streamer, Eller 5-strängad USA eller Tjeck tillverkad Spector.
När det gäller Förstärkare eller basrigg spelar märket ingen roll så länge det inte är Behringer eller liknande. Den bör vara på minst 300W.

Hör av dig med bytesförslag.
Senast redigerad av DSBass den lör 28 sep 2013, 16:06, redigerad totalt 1 gånger.
DSBass
Medlem+

Re: Grymt trumset bytes mot bas + förstärkare

Inlägg av DSBass »

Här är en länk till min annons på Vend där man kan se ett par bilder på trummorna.
http://www.vend.se/ad.php?188327
DSBass
Medlem+

Inlägg av DSBass »

Kan även tänka mig att byta delar av sakerna mot ovanstående basar utan förstärkare.
T.ex endast trummorna mot en bas
DSBass
Medlem+

Inlägg av DSBass »

Även 4-strängat kan vara av intresse vid rätt modell.
DSBass
Medlem+

Re: Grymt trumset bytes mot bas + förstärkare. ●Bortbytta●

Inlägg av DSBass »

Trummorna är bortbytta.
Skriv svar