Vet inte vad som är roligast att se; Figge utan sin Squier eller fältartistkompisen Rebbecca Meisselbach som verkar ha roligast av alla på scenen

...men vad olik sig Ola G var igår.
Nä, Rebecca spelar slagverk, gitarr och körer. Den enda andra tjejen i bandet spelar klaviatur...vet inte vem det är faktiskt.shadowskimmer skrev:Är det Monica Starck som gör litet av varje också?
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
Nja, alltså roligt inte för att man inte vill se Squiern - bara att det var lite otippat med tanke på dina hyllningar av den fine gamlef-bass skrev:Haha, ja ola såg jättemycket ut som Henrik Jansson...Han fick tvättstuga så Hank är med på resten.
Jasså,Micke,du gillar Reverendbasen...Ja,vaffan gör man inte för att roa..
Njaej.... Som ngn sa så är Ida Olas fru och logistiken blev för tungrodd till slut så Hank fick hoppa in.mikkejohansson skrev: ...tvättstuga = Melissa?
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
f-bass skrev:Njaej.... Som ngn sa så är Ida Olas fru och logistiken blev för tungrodd till slut så Hank fick hoppa in.mikkejohansson skrev: ...tvättstuga = Melissa?
Borde bli ett RIKTIGT bra program på lördag.
Riktigt bra basljud dessutom! Är det för att basisten är kappis?BBQV skrev:Riktigt bra ljud, det är inte alltid det blir så...
Ursäkta en åldring med taskig syn, men vad är den röda för en? Snygg som synden är den iaf.f-bass skrev:Det goda bassoundet måste bero på basarnas höga sammanlagda anskaffningskostnad:
12 000 kr...![]()