Idag fick jag ett oväntat paket från Century Media innehållande en hel hög med exemplar av det vansinningaste släppet man kan tänka sig. Gamla demos, replokals och liveinspelningar gjorda på vanlig kasettbandare osv osv.
Känns sjukt lyxigt att släppa en 5-LP-box med en tjock jäkla inlay på säkert 30-40 sidor, hade varit lite roligare om det varit modernt material där man spelade lite bättre och inte över 20 år gamla inspelningar.
Passa på att göra årets kap och beställ från typ cdon för endast strax över tusingen
Om helvetet var en dålig plats skulle det vara kallt där!
Spelar just nu på: Rickenbacker 4001 -76, Travis Bean TB2000, Greco Mirage, Matamp Infernal GT200, Mesa Boogie Road Ready 2x15 +2x10.
Nä bytet var korkat, namnet uppskattas i stora delar av världen. Universal distribuerar inte detta släpp osv.
Tur att jag vet att jag inte är nasist eller någonsin varit det och att ingen i bandet var det. Man måste ändå säga att syftet med namnet uppfylldes och fortfarande gör det, inte illa pinkat av 16-åringar att komma på ett sånt namn.
Om helvetet var en dålig plats skulle det vara kallt där!
Spelar just nu på: Rickenbacker 4001 -76, Travis Bean TB2000, Greco Mirage, Matamp Infernal GT200, Mesa Boogie Road Ready 2x15 +2x10.