I pitchblack-serien.
Korg PB-05 heter den.
Ser ut att vara rätt... tydlig...
Ska hamna runt 1000-lappen om jag uppfattat det rätt.

Definitivt!blackparkas skrev:Pitchblack + må vara kompetentare, men vill man ha rackmonterat så tror jag denna har övertaget...
849 plus frakt blir en tusenlapp c:a.anthax skrev:Sån SKA jag ha, den gamla saken som sitter i nu klarar inte av att stämma B-strängen..
849:- finns den för.
...och till salu?Elfström skrev:Jaha, just det ja kanske.
Jag har en beggad föregångare som är myyyycket snyggare och kompetent![]()
Åh, din skrytmånsElfström skrev:Ja eventuellt, fast lite senare i sådant fall.
Tillsvidare ville jag bara berätta att jag har en......![]()
Min gamla, minsann...! Den är betydligt kompetentare, men jag vet inte om den är lika exakt. (Fast nog var den exakt så det räckte och blev över...)Elfström skrev:Ja eventuellt, fast lite senare i sådant fall.
Njaa, skrytmåns!jisac skrev:Åh, din skrytmånsElfström skrev:Ja eventuellt, fast lite senare i sådant fall.
Exakt var ordet, sa Bill.bassmayhem skrev:Min gamla, minsann...! Den är betydligt kompetentare, men jag vet inte om den är lika exakt. (Fast nog var den exakt så det räckte och blev över...)Elfström skrev:Ja eventuellt, fast lite senare i sådant fall.
Det var snällt tänkt. Har ju egentligen M9:or så det räcker men om du vill byta din uppsättning mot en M9 + 3he rack-case och en brödrost för fyra smörgåsar så är jag på!Elfström skrev:Njaa, skrytmåns!jisac skrev:Åh, din skrytmånsElfström skrev:Ja eventuellt, fast lite senare i sådant fall.
Jag ville bara Skona Ditt Hjärta lite granna, det är nämligen på det viset att...
Tillsamman med min DTR 2000 stämmis hör 1st 4 He SKB racklåda och 1st Mesa Boogie M-9 med tillbehör.
Hör av dig om du är intresserad![]()
![]()
![]()