Cuba skrev:Vi spelade på Stena Danica, Göteborg -> Fredrikshamn -> Göteborg, för några veckor sedan. Resan gick under dagtid. Avresa 09:15, hemkomst 17:30. Det var väl ingen vidare fart i salongen där vi spelade ... förutom ett äldre par som satt och klappade händerna och mobilfilmade spektaklet stundvis. I en paus då trummisen, gitarristen och jag gick upp på däck för att ta en ci*** nypa frisk luft så satt det äldre paret där och rökte. Dom tackade och tyckte att vi spelade trevligt och såg bra ut osv. Sen sa herren att han ville ha kontaktuppgifter från oss eftersom hans måg var i musikbranschen och att han nog kunde fixa något åt oss. Mågen visade sig vara Andreas Carlsson.
Hela vårt band är nu helt exalterade över att han eventuellt engagerar ett semiprofessionellt coverband.... NOT! Men kul var det!
Bodde granne med Stenmarks tjej på 90-talet. Sprang rakt in i honom en gång när jag hade bråttom ut genom dörren. Han bar på en soffa. "Ser tungt ut det där", hann jag få ur mig. "Dä ä bar å åk". svarade han.
I onsdags ringde det hemma hos familjen Sporrong. Jag svarade.
"Hej, jag heter Babben Larsson, jag har köpt ert gamla hus. Kan du berätta lite om trädgården och växterna?"
Jag lämnade över luren till hustrun...
"If you reach perfection your standards are too low."
Min son fick en armbåge i huvudet av en karl i fredags som visade sig vara Börje Salming. Börje vände sig om och bad om ursäkt. Allt berättat av min fru eftersom jag inte var med. Tur för Börje.
Om helvetet var en dålig plats skulle det vara kallt där!
Spelar just nu på: Rickenbacker 4001 -76, Travis Bean TB2000, Greco Mirage, Matamp Infernal GT200, Mesa Boogie Road Ready 2x15 +2x10.
Var på krogen för ett par år sen och skulle gå upp på övervåningen för att pissa. Där möts jag av Peter Siepen som tramsar runt i nån form av plastperuk, skrikandes "denna kostymen köpte jag på rhodos". Dagen efter vaknar jag med en lapp i fickan där det står " I <3 rock n roll Kenni - Peter Siepen" och blir ganska fundersam över vad som verkligen hänt...
Heyman skrev:Min son fick en armbåge i huvudet av en karl i fredags som visade sig vara Börje Salming. Börje vände sig om och bad om ursäkt. Allt berättat av min fru eftersom jag inte var med. Tur för Börje.
Fy För Ända In I Hiirvonen vad jag är AVIS!!!
Jag vill också bli tacklad av Börje Salming! Å jag SKITER I om det gör ont!
Tattisar är ju Phör Phaen för gamla tanter. Tacka vet jag ett äkta ärr från BJ´s hand. Ja Jääävlar!
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
Bullen skrev:Var på krogen för ett par år sen och skulle gå upp på övervåningen för att pissa. Där möts jag av Peter Siepen som tramsar runt i nån form av plastperuk, skrikandes "denna kostymen köpte jag på rhodos". Dagen efter vaknar jag med en lapp i fickan där det står " I <3 rock n roll Kenni - Peter Siepen" och blir ganska fundersam över vad som verkligen hänt...
Har sålt prylar till Anders Bagge, vi hade rätt mycket telefonkontakt och en dag slängdes luren abrupt under ett jäkla liv. Blev uppringd efter en stund och fick berättat för mig att det var Tommy Lee som fått för sig att tömma en påse mjöl över den intet ont anande Bagge. Hehe..
Senast redigerad av Zyrran den tor 24 okt 2013, 05:18, redigerad totalt 1 gånger.
Bullen skrev:Var på krogen för ett par år sen och skulle gå upp på övervåningen för att pissa. Där möts jag av Peter Siepen som tramsar runt i nån form av plastperuk, skrikandes "denna kostymen köpte jag på rhodos". Dagen efter vaknar jag med en lapp i fickan där det står " I <3 rock n roll Kenni - Peter Siepen" och blir ganska fundersam över vad som verkligen hänt...
Hahaha, vilken grej! Hade du ont i akterkastellet också?
Hahaha, vilken grej! Hade du ont i akterkastellet också?
Hade ont i hela kroppen och något som jag inte kunde sätta fingret på tyngde mitt sinne