Ingen pilsner för mig: då spelar jag bredvid basen. Skämt åsido: det blir vatten.
Fast burken var snygg...

Edit: Senaste giget på Stena Line fick hela bandet skriva på ett avtal om att nykterhet var ett måste. Bra tycker jag!Cuba skrev:Vatten med bubblor!
Åh, fritidsgårdsregler!Cuba skrev:Edit: Senaste giget på Stena Line fick hela bandet skriva på ett avtal om att nykterhet var ett måste. Bra tycker jag!Cuba skrev:Vatten med bubblor!
Var ni stenade istället?TDHP skrev:Åh, fritidsgårdsregler!Cuba skrev:Edit: Senaste giget på Stena Line fick hela bandet skriva på ett avtal om att nykterhet var ett måste. Bra tycker jag!Cuba skrev:Vatten med bubblor!Fick ni blåsa innan också?
fieldflower skrev:Vatten eller läsk. Tappar tajmingen annars...
Plötsligt är alla från Göteborg.TDHP skrev:Åh, fritidsgårdsregler!Cuba skrev:Edit: Senaste giget på Stena Line fick hela bandet skriva på ett avtal om att nykterhet var ett måste. Bra tycker jag!Cuba skrev:Vatten med bubblor!Fick ni blåsa innan också?
Nej då, jag är också en oprofessionell jävel som grejar att spela även efter ett par bira!HirYoshima skrev:Va i hela friden.. är jag den enda som spelar mer avslappnat och har bättre publiksnack med 2 bärs innanför västen? Jag brukar köra 2 innan, 2 under och 2 efter gig. Självklart har jag spelat nyktert också och stämningen brukar bli avsevärt mkt tamare. Dessutom tränar jag på låtarna så att jag ska kunna spela dem "under the influence".
Bra där! Vi kanske borde starta ett band tillsammans? The Bass-beerers?TDHP skrev:Nej då, jag är också en oprofessionell jävel som grejar att spela även efter ett par bira!HirYoshima skrev:Va i hela friden.. är jag den enda som spelar mer avslappnat och har bättre publiksnack med 2 bärs innanför västen? Jag brukar köra 2 innan, 2 under och 2 efter gig. Självklart har jag spelat nyktert också och stämningen brukar bli avsevärt mkt tamare. Dessutom tränar jag på låtarna så att jag ska kunna spela dem "under the influence".
Hell yeah!BBQV skrev:Beer drinkers and hell raisers!
Precis mitt val också!B-Å Åhs skrev:vatten eller cola zero