http://www.dn.se/kultur-noje/instrument ... re-hjarna/
Så det så! Jag har spelat sedan jag var 4 ungefär. Min hjärna är blixtsnabb!

//J
Vilket kan innebära att målgruppen bestod av fiolspelande, pianospelande och banjospelande barn...engson skrev:OBS också att det gäller barn i USA...
Piano och tin whistle. Sen gitarr runt 7 och bas runt 9. Blixtsnabb hjärna!fieldflower skrev:Var det piano eller fiol du spelade...?
Ha! Väldigt roligt inlägg.AlbinH skrev:Va? Vadå??
Haha...så sant!bassmayhem skrev:Den som inte tvättar sina armhålor luktar sedermera som en måltid på McDonalds...
Hur vet du detbassmayhem skrev:Den som inte tvättar sina armhålor luktar sedermera som en måltid på McDonalds...
...vad nu det har med saken att göra. Orsak och verkan...?
Och det torde bero på VAD man tvättar armhålorna med...Elfström skrev:Hur vet du detbassmayhem skrev:Den som inte tvättar sina armhålor luktar sedermera som en måltid på McDonalds...
...vad nu det har med saken att göra. Orsak och verkan...?![]()
Transfett med lite citronolja. Funkar guldfisk!fieldflower skrev:Och det torde bero på VAD man tvättar armhålorna med...Elfström skrev:Hur vet du detbassmayhem skrev:Den som inte tvättar sina armhålor luktar sedermera som en måltid på McDonalds...
Gamla cheeseburgare t.ex...![]()
Tvättar du armhålorna med guldfisk?!??!???Irbit skrev:Transfett med lite citronolja. Funkar guldfisk!fieldflower skrev:Och det torde bero på VAD man tvättar armhålorna med...Elfström skrev:Hur vet du detbassmayhem skrev:Den som inte tvättar sina armhålor luktar sedermera som en måltid på McDonalds...
Gamla cheeseburgare t.ex...![]()
Sydamerikansk cilid möjligtvis. Finns inga ciklider i Nordamerika. Efter några dykresor ner till Malawi- och Tanganyikasjön bör jag vara den person på jorden som sett flest ciklider i sin naturliga miljö utan att bry sig ett skit.....fieldflower skrev:Byt för fan till molly eller nån amerikansk ciklid innan nån kommer på dig!
Men, är inte du en sån därn motorciklid?Irbit skrev:Sydamerikansk cilid möjligtvis. Finns inga ciklider i Nordamerika. Efter några dykresor ner till Malawi- och Tanganyikasjön bör jag vara den person på jorden som sett flest ciklider i sin naturliga miljö utan att bry sig ett skit.....fieldflower skrev:Byt för fan till molly eller nån amerikansk ciklid innan nån kommer på dig!
Nej, jag är en motosapien.JazzBassillen skrev:Men, är inte du en sån därn motorciklid?Irbit skrev:Sydamerikansk cilid möjligtvis. Finns inga ciklider i Nordamerika. Efter några dykresor ner till Malawi- och Tanganyikasjön bör jag vara den person på jorden som sett flest ciklider i sin naturliga miljö utan att bry sig ett skit.....fieldflower skrev:Byt för fan till molly eller nån amerikansk ciklid innan nån kommer på dig!
Heter den kvinnliga motsvarigheten motoguzz?Irbit skrev:Nej, jag är en motosapien.JazzBassillen skrev:Men, är inte du en sån därn motorciklid?Irbit skrev:Sydamerikansk cilid möjligtvis. Finns inga ciklider i Nordamerika. Efter några dykresor ner till Malawi- och Tanganyikasjön bör jag vara den person på jorden som sett flest ciklider i sin naturliga miljö utan att bry sig ett skit.....fieldflower skrev:Byt för fan till molly eller nån amerikansk ciklid innan nån kommer på dig!