Jag har gått och blivit fattig. Därför behöver jag dra in lite pengar så jag kan leva tills nästa löning!
Jag säljer alltså lite prylar. De finns i Halmstad och skickas helst inte, möjligtvis med PB-frakt, men jag är inte omöjlig!

Först ut, två st softcases.
Det vänstra, med musikbörsenlogga, är i OK skick, ett ganska bra case om du frågar mig. Det säckar inte ihop utan håller formen även utan bas i. För detta case vill jag ha 200 kr SÅLT!!!. Det är alltså ett sånt här: http://www.4sound.se/itempg.aspx?id=103 ... tno=243383" onclick="window.open(this.href);return false;
Det högra är ett gammalt rockcase, i rättså uselt skick. Har vart med om mycket och kan bli ditt för 50 kr. Slitet, litet hål här och var, osv.

Axelband, Fender. Ok skick. Går inte att ha uppe vid hakan, går att ha vid knäna. 75 kr. SÅLT!!!

EBS-strängar, oöppnade. 45-105. 120 kr SÅLDA!!!

Stationär PC, 4 gb ram-minne, ska kolla upp processorn. Denna har något fuffens för sig med en av de två hårddiskarna, som ej bör användas. Alltså finns bara just nu en hårddisk på ca 50 GB, 37 GB kvar då windows 7 är installerat.
Byter du ut den trasiga hårddisken eller kör med en extern hårddisk blir det här en finfin dator!
Vid start av datorn kommer det upp en svart ruta med text på, där man måste trycka på F1 för att starta windows. Tror att detta beror på den dåliga hårddisken. Efter det fungerar den finemang!

DVD-läsare/brännare, 6 usb 2.0-portar varav två fram osv.
Kan installera cubase 5 på den om så önskas!
En väldigt trevlig samsung-skärm finns också! Dock ej mus/tangentbord.
1000 kr för datorn, 450 kr för skärmen!

Jag har även en Rode / Röde NT1A jag kanske måste sälja, men behåller helst om till exempel datorn blir såld. Denna vill jag ha 1100 kr för. Shockmount samt överdrag medföljer.

Har även hockey-målvaktsskydd, benskydd alltså, samt klubba som jag använde vid cirka 8-12 års ålder när jag spelade streethockey. Bra skick. Dock ej nyskick. 200 kr.