Stockholmare!

Prata om vad du vill (behöver inte beröra bas-världen), här är alla ord välkomna!
Användarvisningsbild
Tripod
Medlem++

Stockholmare!

Inlägg av Tripod »

Är det någon stockholmare som skulle kunna tänka sig att gå och inhandla en begagnad iPhone åt mig i Stockholm? Område Maria-Gamla Stan-Högalid eller annars en i Kista-Hässelby-Vällingby-Spånga om det passar bättre.
Svara här eller på 0708-757500
http://www.myspace.com/stefanmarkebo" onclick="window.open(this.href);return false;
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+ (till och med 50+)
smarkebo på Skype
Användarvisningsbild
jimbeam
Medlem+

Re: Stockholmare!

Inlägg av jimbeam »

Tripod skrev:Är det någon stockholmare som skulle kunna tänka sig att gå och inhandla en begagnad iPhone åt mig i Stockholm? Område Maria-Gamla Stan-Högalid eller annars en i Kista-Hässelby-Vällingby-Spånga om det passar bättre.

Jag beställde ny telefon igår och den ska komma under nästa vecka och då blir min 4s till salu.
Tyvärr bunden till Telia men det är ju lätt fixat.
Användarvisningsbild
JazzBassillen
Medlem+

Inlägg av JazzBassillen »

Tripod skrev:Är det någon stockholmare som skulle kunna tänka sig att gå och inhandla en begagnad iPhone åt mig i Stockholm? Område Maria-Gamla Stan-Högalid eller annars en i Kista-Hässelby-Vällingby-Spånga om det passar bättre.
Du inser väl att du ändå måste åka upp till Tjockhult och hämta den.
Folk från Fjollträsk skickar aldrig någonting. :lol:
Schatz P/J, Fender Jazz CIJ, Ibanez AEB 10BK, Framus Triumph 4/60 EUB, Squier VM bandlös, Noname 3/4 plywoodkontra
Mesa/Boogie Buster, Ampeg SVT3-PRO, Lab Series L2, Roland Cube 60, TKS 1156 x2, Ampeg SVT 412 HE
Användarvisningsbild
Sir Realistic
Medlem+

Inlägg av Sir Realistic »

Jag bor på Söder (i Katarina) och jobbar i Gamla Stan.
Hur kan jag stå till tjänst?
"Hellre äter jag själv, än ser mina barn svälta."
Skriv svar