Vad är fel på PB???
- James Bond
- Medlem
Re: Vad är fel på PB???
Jag undrar om den här Perennial, som så många är arga på, har möjlighet att läsa och svara på den här tråden. Det blir obehaglig läsning när personen i fråga inte deltar i diskussionen. Kanske är en sådan här tråd ok i en VIP-sektion, men direkt olämpligt att ha med i ett öppet forum. Och moderatorerna är tysta. Det här har spårat ur
-
- Medlem++
Precis min erfarenhet också.blackparkas skrev:Det är ingen idé att vänta, du väntar för gäves.
SÅ är det att diskutera med personen, eller personerna för den delen, i fråga.
Har man nåt som ligger dem i fatet så vill de inte ens prata om det.
Det blir väl mer eller mindre ogjort då antar jag...
Men det går bra att beskylla andra för det ena och det andra...
Man blir offentligt beskylld för saker som man anser sig vara oskyldig till och när man ber dem att backa upp anklagelserna så får man tillbaka svar utan någon som helst substans i, eller som ens är adekvata. Om man får något svar alls, d.v.s.
- Le Grand Roland
- Nykomling
Håller med. Tycker det är synd att inte den här Perennial får säga sin mening.James Bond skrev:Jag undrar om den här Perennial, som så många är arga på, har möjlighet att läsa och svara på den här tråden. Det blir obehaglig läsning när personen i fråga inte deltar i diskussionen. Kanske är en sådan här tråd ok i en VIP-sektion, men direkt olämpligt att ha med i ett öppet forum. Och moderatorerna är tysta. Det här har spårat ur
Man skulle kunna ge honom nyckeln och be honom låsa efter sig också....
- joachime
- Medlem++
Håller med. Att Y inte kan delta i diskussionen gör den än mer absurd och sorglig. Ett tydligt exempel på att begränsat medlemskap inte är någon bra lösning.James Bond skrev:Jag undrar om den här Perennial, som så många är arga på, har möjlighet att läsa och svara på den här tråden. Det blir obehaglig läsning när personen i fråga inte deltar i diskussionen.
Jobbar på Reason Studios
Spelar musik och omusik på fritiden
Spelar musik och omusik på fritiden
- jimbeam
- Medlem+
Jag tycker att det här är ganska kul läsning. Men en grej jag reagerar på är en massa arga PM hit och dit, vart är dom? Jag vill också ha arga PM i inboxen när jag loggar in!
Skämt åsido jag tycker att det är tråkigt att folk ska behöva hoppa av för att man inte kommer överens, har det inte gått lite väl långt då?
Skämt åsido jag tycker att det är tråkigt att folk ska behöva hoppa av för att man inte kommer överens, har det inte gått lite väl långt då?
- Mr Spock
- Medlem++
Jo.jimbeam skrev:...har det inte gått lite väl långt...?
För längesen.
Våga vägra 34":
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet
Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
Squier Jaguar SS BBQV Custom | Gretsch Junior Jet
Sexsträngat:
Fender Telecaster MIA | Gibson Les Paul Melodymaker
-
- Moderator
Denna tråd har fått vara ifred för att diverse synpunkter skulle kunna luftas ett tag.
Nu låser vi den i avvaktan på eventuella åtgärder.
//Mod
Nu låser vi den i avvaktan på eventuella åtgärder.
//Mod