Dessutom så skriver jag vidare på min recensionstråd om Ibanezbasar från 80-talet och är bäst, trevligast och roligast i stan. Snarkar minst av de som sover på övervåningen på Glanshammar (jag vet, jag sov bredvid Geddan) och spelar sämst ackebas klockan fyra på morgonen. Sjunga kan jag ju inte (nåja lite backingtrack vocals på plattan verkar det bli) men det lämnar jag åt fieldflower och TDHP.
Dessutom har jag gjort massa basister glada då jag köpt alla deras Ibanezer som de ville bli av med. Fan va bra!

Jag är dessutom ödmjukare än fieldflower. Och bra på att ignorera flamewars. Och trycker PB t-shirts med större logga än någon annan!
Allt detta måste vara ett klart tecken på att allt håller på att barka helt åt helsike och nedgången började nog med att jag gick med i PB. Så skyll på mig!

(Eller Hågge, han sålde något till mig som innehöll något onyttigt tror ja. 10-tummare var det nog. Eller var det Bullens fel, som lurade mig att köpa stärkare han inte ville ha? Inber var det nog, som korrumperat min hjärna att se enkel elektronik där ingen finns. Parkas, nä hans fel är det, som alltid. Strummer, fan strummer, fika? Staffan E din gamla bov, smit inte. Tarzan, damerna svimmade nästan! Och alla som invaderade mitt hus i höstas. Det är ert fel!)
Jag har nog feber eller något. Kram på er.