Hågge skrev:
Du har ju en GRYMME röst Marcbass!!! jag är riktigt impad, RESPECT
+1
Grym rockröst!
+1 till .Fräck röst!
Fender American Standard Precision V
Orange AD200MK3,Fender Bassman 100T
Bergantino NXV 410,TKS212,TKS115,HarleyBenton 115t ombyggd till sluten med ett hiskeligt element i.
maxend00d skrev:[vimeo]http://vimeo.com/78466386[/vimeo]
Jag sjunger och lägger ifrån mig basen just på den här versionen av låten 100 hours som kommer vara med på vår kommande EP.
Om ni tycker om det, klicka er gärna in på vår facebooksida och klicka "gilla" http://www.facebook.com/vonmusic" onclick="window.open(this.href);return false;
JÄVLAR vad bra du sjunger max! fy fan vad nice!!
Tack så mycket Gabriel, limpaaaa och fuzzagogo! Det värmer!
Marcbass la upp ett klipp för 100 år sen där han, dagen efter ögonoperation, spelade The Police - message in a bottle om jag inte missminner mig. Han såg lite groggy ut (på ett rock n' roll-sätt) men jävlar vilken pipa!
EDIT: Kanske ska slänga upp en gammal video med mitt förra band också som la ner i somras:
Jag håller med om lovorden, du har en jäkligt bra röst!
Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...
Gammal kassettbandbrusig portainspelning från 90-tals åren i band i Mejeriets (Lund) källare. Inspelat -98/99 nångång. Det är jag på bas. Ballare än så här blev vi inte (det här var nog bandets bästa inkarnation...) - och sen dess har jag inte nått upp till den här nivån heller... Men kul hade vi.
Bandet hette Wonderland Zoo - namnet hittade vi i It Bites-låten Plastic Dreamer.
Det är numera bara trummisen som är bandaktiv "på riktigt" - i Soniq Circus. Vi andra har tagit andra vägar, även om spelandet finns med och lurkar i bakgrunden
Ente skrev:Att Du lyckades med att dessutom skapa någon hittentills hemlig ton var bara en bonus
Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Det var ärligt talat mer än jag visste..
På vilket instrument och var och i vilken låt?
I min tondöva värld så hörde jag något slitet på sången 2.35 in i 'I've Been Looking For You'. fast vem är jag att säga det .
Jag minns när jag påstod för min tonsäkra kompis att en känd artist sjöng en falskt ton.. och han kommenterade med att
'den där tonen är skitsvår att ta, bra gjort att han klarade det'... jorå... det är säkert något liknande nu