http://www.blocket.se/vi/14913176.htm?ca=11_s

Jodå!basmartin skrev:Då vill jag inte ha den.
Varannan max upp och max ner och sedan köra basen med rakstämmning...[/color]oswi01 skrev:
370:n är brusig och jävlig
Jag lät sätta in en "mastervolym" på en som jag hade och det gjorde gott för att tämja bruset.[/color]
om ni tittar närmare på bilden ser ni att den grafiska eq:n ligger på banden 50, 100, 200, 300 och 400 hz... detta är uppenbarligen en topp från en tid när grafisk eq var något nytt och spännande som man inte riktigt visste hur man skulle utforma...
360:n lär nog vara oerhört svår att få tag på i Sverige, till och med i USA verkar det ju va lite av en raritet... om du kan få fatt på ett sån där märkligt 18-tums bashorn så kan det säkert vara värt att prova 370:n... själv har jag bara provat den med en 2*15", kan tänka mig att det kan vara en omtumlande upplevelse att driva en artontummare med den... den är ju tänkt att användas med en sådan...basmartin skrev:220 gillar jag skarpt, skulle vara kul att ha en sådan. Skulle vara ball med en 360 också, och en 18" låda, så kan man lira Jaco Pastorius musik.