Du kan väl sitta på Parkas axlarHåcke skrev:Sanslöst bra!Elfström skrev: Hur låter det?
Måste bara skaffa en liten pall så jag kan nå upp och höja volymen.

Du kan väl sitta på Parkas axlarHåcke skrev:Sanslöst bra!Elfström skrev: Hur låter det?
Måste bara skaffa en liten pall så jag kan nå upp och höja volymen.
Och BB.Eagle Hazze skrev:TKS är alltid rätt.
Nu är riktningen på bilden ordnad.Eagle Hazze skrev:Kan tyvärr inte förklara varför bilden ligger åt vänster då den är normal på min dator.
Makalöst vad läckert det blev. De hamnade i rätt händer!saft skrev:Nu har jag bytt lådor lite hit å dit å toppar allt vad det heter!
Här är nya "main-riggen":
Marshall VBA400 stärkartopp
2st Traynor ts-115 lådor. Ena har ett Celestion FTR15 element och den andra har ett Celestion Sidewinder S15-250.
Ser sjukt bra ut tillsammans med gitarristens rigg:
Har äntligen skaffat en backuptopp nu åxå, så jag slipper lira genom gitarristens gitarrbackupstärk när röken ryker. En styck Ampeg Portaflex pf-500 att ha bakom reservdunken i turnebussen.
När vi skaffat en turnebuss stor nog och när jag lärt mej gilla 810ljuden så åker den med istället:
Den Marshall riggen ser ut som den vart ute och turnerat sen den byggdes. Läcker!cloggs skrev:Marshall Super Bass
Marshall 4x12 1935/A
Marshall 4x12 1520
[soundcloud]https://soundcloud.com/rikard-berg/i-ow ... nsion-head[/soundcloud]
magnusb skrev:
Är galet lättroddatblackparkas skrev:magnusb skrev:
Ser ju onekligen rätt smarrigt ut det där för att vara så litet...
Mmmm.... en fröjd för ögat!Bootzy skrev:
Fender P-bas 63, Aguilar DB-751 och Bergantino NV412
Utan tvekan det bästa basjud jag haft. Men ändå rycker det till i GAS-muskeln när man ser t.ex en gammal rörtopp. Mellan 68:an och 63:an är det totalt dött lopp. Grymma basar båda två, mao keepers.lowfreq skrev:Mmmm.... en fröjd för ögat!Bootzy skrev:
Fender P-bas 63, Aguilar DB-751 och Bergantino NV412
-68:an har fått kunkurrens?
Välkommen
Hehe...hojta till om du är sugen på den igen. Jag hittade en 8x8 som jag letat efter ganska länge så 2x15-lådan kan vara på väg ut
Yorkville 8x8? Från blocket?jisac skrev:Hehe...hojta till om du är sugen på den igen. Jag hittade en 8x8 som jag letat efter ganska länge så 2x15-lådan kan vara på väg ut
Japp. Traynor trogenhellride skrev:Yorkville 8x8? Från blocket?jisac skrev:Hehe...hojta till om du är sugen på den igen. Jag hittade en 8x8 som jag letat efter ganska länge så 2x15-lådan kan vara på väg ut
Var lite sugen på den men som vanligt funderade jag för länge... Låter den bra?jisac skrev:Japp. Traynor trogenhellride skrev:Yorkville 8x8? Från blocket?jisac skrev:Hehe...hojta till om du är sugen på den igen. Jag hittade en 8x8 som jag letat efter ganska länge så 2x15-lådan kan vara på väg ut