Skickat från min SM-N9005 via Tapatalk
Tidlös klassiker! Samma tidsera som Fender Precision.
Kul info!christian veltman skrev:Tidlös klassiker! Samma tidsera som Fender Precision.
Designen har ändrats ytterst lite under alla år. Den stora sensationen är kanske din model där
man gjorde modellen lite större.
En Oysterlänk skulle vara snygg till
Rolex själva påstod att modellen tillverkades för Hillary/Tensings bestigning av Mount Everest.
Men National Geografic hade ett 50 sidigt reportage med många bilder. Inte en enda bild visade en
Explorer med svart tavla. Men man ska veta att det fanns Explorer med vit tavla också
och även med datum!
TDHP skrev:25 år på jobbet -klockan!![]()
Bullen skrev:En liten fråga! Vad går det åt för verktyg om man vill öppna länkarna i armbandet? Har en klocka jag fick för ca 10 år sen som behöver byggas på lite, har lösa länkar liggandes.
jag spar den till den mossgröna tweeden, det blev ett robust Harristweed i dag och då blev det en tredje alternativ i stället... en gubbbrun Ricoh med sliten urtavla ochoregelbunden gång (går inte att mäta upp, men den håller tiden tillräckligt bra).Hågge skrev:Jag röstar på nr 2
Så skall det se ut! Grattis!TDHP skrev:25 år på jobbet -klockan!![]()
Riktigt salt!anli skrev:jag spar den till den mossgröna tweeden, det blev ett robust Harristweed i dag och då blev det en tredje alternativ i stället... en gubbbrun Ricoh med sliten urtavla ochoregelbunden gång (går inte att mäta upp, men den håller tiden tillräckligt bra).Hågge skrev:Jag röstar på nr 2
Visst är denbootsy skrev:Riktigt salt!anli skrev:jag spar den till den mossgröna tweeden, det blev ett robust Harristweed i dag och då blev det en tredje alternativ i stället... en gubbbrun Ricoh med sliten urtavla ochoregelbunden gång (går inte att mäta upp, men den håller tiden tillräckligt bra).Hågge skrev:Jag röstar på nr 2
Man tackar!anli skrev:Visst är denbootsy skrev:Riktigt salt!anli skrev:jag spar den till den mossgröna tweeden, det blev ett robust Harristweed i dag och då blev det en tredje alternativ i stället... en gubbbrun Ricoh med sliten urtavla ochoregelbunden gång (går inte att mäta upp, men den håller tiden tillräckligt bra).Hågge skrev:Jag röstar på nr 2
Btw: Biffiga Rolex är inte min grej, men din tjusiga explorer får väl godkänt!