Jag tycker det är extremt få som svarar då man mailar nån på Vend just nu. Har dragit minst 3 mail på olika annonser den senaste veckan, men INGEN har svarat Vill dom inte sälja?
Yes, Vendolin var bättre. Har fortfarande inte fått något svar på 3 av 4 förfrågningar, annonserna är kvar så det borde ju inte vara sålt. Men man vet ju aldrig
Mmm, är svårsålt på vend. Jag misstänker att många av dom som man svarar fastnar mailet i spam-filtret.
Dom irriterar sig på att man inte svarar på en enkel fråga, och jag irriterar mig på dom sällan köper något.
Kan vara fel på svarsformuläret också, alternativt att säljaren har lagt in en felaktig mailadress.
Har själv en annons på Vend på en ampegstärkare nu, och jag fick aldrig nåt bekräftelsemail när jag la in annonsen. Antagligen har jag fått in nåt felaktigt tecken i mailadressen, eller så är det nåt annat fel för mailformuläret funkar inte i annonsen. Jag har mailat supporten och påtalat detta för 3 dagar sedan men inte fått nåt svar. Tycker också att det har blivit buggigt överlag på Vend sista tiden, länkarna funkar inte ibland och man får uppdatera sidan för att komma vidare.
Verkar vara flera som har problem med mailformulären på vend och lägger in dubbla annonser. Själv har jag mailat vendsupporten en andra gång och bett dom ta bort min annons, men de svarar fortfarande inte.