Säljer nu min nyinförskaffade Squire Jbass 5 Deluxe.
Köpte den för att prova femsträngat. Kommit bra överens med den, så bra att jag bestämt mig för att skaffa en ny femsträngad bas. Denna säljes då till förmån för den. Ett halvår gammal... Hyfsat nya strängar. Inte EN ENDASTE liten ding på den.
Väldigt mycket bas för pengarna. 3-bands EQ etc. Perfekt första/andra femma.
Alltså, jag är toksugen, men nu så här i klämmen mellan avslutade studier och innan man börjar jobba eller stämpla så är ekonomin ett jäkligt osäkert kort. Men så fort jag får en slant över hör jag av mig. =)
Köpte den för att prova femsträngat. Kommit bra överens med den, så bra att jag bestämt mig för att skaffa en ny femsträngad bas. Denna säljes då till förmån för den. Ett halvår gammal... Hyfsat nya strängar. Inte EN ENDASTE liten ding på den.
Hur tycker du B-stränen lirar? Har provspelat en liknande på Börsen och var nära att slå till, har varit sugen på 5-strängat ett tag... Dock kändes 5-strängen lite småtaskig.
EDIT: Vad gör switchen? Fan, vad sugen jag blev på denna...!
Finns ytterligare en intressant... Eftersom jag eftersöker en snabb affär och därför erbjuder ett lägre pris p.g.a. detta så är det försten som bestämmer sig som får ta den.
Tycker B-strängen håller, absolut. Givet inte samma tryck i den som i de flesta dyrare modeller, men som sagt mycket bas för pengarna.
Switchen är en "slapswitch". Fungerar som en boost när den är "on"...
Korvsnutten skrev:haha ja jag skulle gärna vilja, men jag har precis köpt Roborocks fortress så nu är jag ganska pank...fan
Men du, jag känner mig generös idag. Du kan få byta rakt av... Jag gillar inte Warwick, men för din skull...
haha, men en femma skulle va gött. ska ta mig en funderare. kanske kan få ut pengar på nåt...orimligt sett. har jag första tjing på den tills vidare? eller du vill sälja den till första bästa........fan
Korvsnutten skrev:haha ja jag skulle gärna vilja, men jag har precis köpt Roborocks fortress så nu är jag ganska pank...fan
Men du, jag känner mig generös idag. Du kan få byta rakt av... Jag gillar inte Warwick, men för din skull...
haha, men en femma skulle va gött. ska ta mig en funderare. kanske kan få ut pengar på nåt...orimligt sett. har jag första tjing på den tills vidare? eller du vill sälja den till första bästa........fan
Alltså, först till att bestämma sig får ta den. Det kan ju lika gärna bli du.
Kan förresten säga att jag kan tänka mig inbyte mot PS2/Xbox, eller något annat intressant i basväg.