Skärmning av passiv bas...

Prata om mickar och elektronik
Användarvisningsbild
Zoufbass
Medlem

Re: Skärmning av passiv bas...

Inlägg av Zoufbass »

Hahaha jag är ledsen om det uppfattades fel Inber. Talar bara från min erfarenhet där jag aldrig har haft brus på ett gig förens förra sommaren då jag körde 3månader på teaterscener i england. Du kanske kan se hur en outbildad drar den slutsatsen? :)
Användarvisningsbild
inber
VIP medlem

Inlägg av inber »

Zoufbass skrev:Hahaha jag är ledsen om det uppfattades fel Inber. Talar bara från min erfarenhet där jag aldrig har haft brus på ett gig förens förra sommaren då jag körde 3månader på teaterscener i england. Du kanske kan se hur en outbildad drar den slutsatsen? :)
Kan inte hjälpa att jag är en sån obotlig besserwisser ibland...
:mrgreen:
Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++

Inlägg av Roger Hedin »

inber skrev:
Zoufbass skrev:Hahaha jag är ledsen om det uppfattades fel Inber. Talar bara från min erfarenhet där jag aldrig har haft brus på ett gig förens förra sommaren då jag körde 3månader på teaterscener i england. Du kanske kan se hur en outbildad drar den slutsatsen? :)
Messerschmidt menar du väl...? :shock:
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Användarvisningsbild
inber
VIP medlem

Inlägg av inber »

Roger Hedin skrev:
inber skrev:
Messerschmidt menar du väl...? :shock:
Självklart, Roger.
Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...
Skriv svar