Test
- Blackfingers
- Medlem
- Blackfingers
- Medlem
-
- Medlem
Re: Test
Ja telefoner är precis som kvinnorBlackfingers skrev:Tydligen... Min telefon sa att det inte gick. Mycket spännande.

- Eagle Hazze
- Medlem++
- Kontakt:
- fieldflower
- Hedersmedlem
- Blackfingers
- Medlem
Saxar från försök till annan trådstart i Synpunkter/idéer.
Som rubriken säger så försöker jag starta en tråd i OT, men varje gång jag trycker på skicka så säger telefonen att jag inte får läsa inlägg i den här kategorin, följt av att det gick inte att posta och att jag ska kontakta forumadministratör om problemet kvarstår.
Jag startade en tråd igår i OT som jag döpte till Test, det gick (typ, telefonen stod och snurrade "ansluter till service", så jag tänkte att det funkade inte och gick ur tapatalk, det visade sig att tråden postades, så jag vart glad och försökte starta den tråden jag ville starta från början, men icke, problemet jag nämnde tidigare dök upp, HILFE!
Som rubriken säger så försöker jag starta en tråd i OT, men varje gång jag trycker på skicka så säger telefonen att jag inte får läsa inlägg i den här kategorin, följt av att det gick inte att posta och att jag ska kontakta forumadministratör om problemet kvarstår.
Jag startade en tråd igår i OT som jag döpte till Test, det gick (typ, telefonen stod och snurrade "ansluter till service", så jag tänkte att det funkade inte och gick ur tapatalk, det visade sig att tråden postades, så jag vart glad och försökte starta den tråden jag ville starta från början, men icke, problemet jag nämnde tidigare dök upp, HILFE!
Fender Vintera 70s Jazz
- Blackfingers
- Medlem
- newheartshadow
- VIP medlem
Har du kollat så det inte är OT+ som du försöker skriva i? Den kategorin kräver nämligen behörighet som man får genom att pma nån moderator eller semborg.
Fender P -78 | Fender J -78 | Fender Bass VI RI -95 |
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
Ampeg V4 -76 | Ampeg SVT-215E | Ampeg SVT-Micro VR Stack
- Blackfingers
- Medlem
- Blackfingers
- Medlem
Det ska vara senaste tapatalkverisionen, överväger att avinstallera och installera igen.
Fender Vintera 70s Jazz