Tror midlifecrisis referera till Nugent, Bård Eithun etc diskussionen.
Själv så är jag tveksam, beror på situationen. En författare jag gillar visar sig ha extrema politiska åsikter och använder sitt kändisskap som plattform för att puscha detta. Jag köper inte hans böcker numera. Men det är nog en off topic tråd.
Själv så är jag tveksam, beror på situationen. En författare jag gillar visar sig ha extrema politiska åsikter och använder sitt kändisskap som plattform för att puscha detta. Jag köper inte hans böcker numera. Men det är nog en off topic tråd.
Ok, då hajar jag!
Själv tycker jag att Nugent är mest underhållande! Mustaine är ointressant på alla sätt.
Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul! TDHP
Ok, då hajar jag!
Själv tycker jag att Nugent är mest underhållande! Mustaine är ointressant på alla sätt.
Håller med. En lustig stofil som man nog inte skall ta på så stort allvar. Trots att jag är i stort sett (inte helt) vegetarian så måste jag säga att jag gillar titeln på hans kokbok "Kill it and grill it".
De andra två känner jag inte till.
"Förutom ett lätt överbett är jag perfekt"
-Freddie Mercury
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++