Basisters husdjur
- Fluktbas
- Medlem
Re: Basisters husdjur
Marsvinen Eric och Saade som pojken tyckte han behövde för några år sedan. Det gjorde han också i hela tre veckor. Sedan dess sitter de och trivs med varandra i sin låda, käkar hö, dricker vatten, äter torrfoder och persilja. Deras favoritsysselsättning är att huka under ett litet tak och känna sig trygga.
- B-Å Åhs
- Medlem++
Tjusig kisse , de vet alltid vart uppmärksamheten brukar vara riktad ...
"I'm too old for this shit"
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
HPD P bas, 2 st Roland Bass Cube, HPD fretless , EBS Microbass 2,
ART TubePac QSC USA400 , Fearful 15/6 .
Medlem av PrataBas gubbklubb 50++
- Eagle Hazze
- Medlem++
- Kontakt:
Tror du tänker på kattrasen Bengal, de kan bli stora, korsas med jämna mellanrum med typ Ozelot http://www.bing.com/images/search?q=ben ... 0&first=11" onclick="window.open(this.href);return false;
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
-
- Medlem
Änklingsmarsvinet Majsan, två Gerbiler som heter lite olika beroende på vad dottern känner för den veckan, en katt som bor mest hos grannen nu för tiden.
- AlbinH
- VIP medlem
Har du talat med Bring? Han borde ju bli deras Maskot!Bullen skrev: Nonchalant, stöddig och avskyr framförallt... ...ja allt som bär postens logga.

Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
- Hågge
- Medlem++
- VHdiggare
- Medlem+
Yamaha BB1025 Tobacco Brown Sunburst - Quilter Bass Block 800 - Quilter BassDock 12 - Quilter BassDock 10
- Taurus
- Medlem++
Två undulater, Bosse och Bettan. Både jag och frugan är allergiska, annars hade vi haft minst en hund också nu när vi bor lantligt.
- Blackfingers
- Medlem
En katt som heter Max och en kinesisk nakenhund som heter Coco.
Fender Vintera 70s Jazz
- BBQV
- Forumvärd
Vi har haft allt möjligt, från undulater och ryska dvärghamstrar till hästar, men är numera djurlösa. Senaste husdjuren var en kull dvärgvädurskaniner som dottern döpte efter artister. Bono var den som levde längst hos oss, men brorsan E-Type lever och har hälsan hos en kompis i Märsta.
- Peavey Dude
- Medlem++

Vår ena katt Rut, hämtad från ett ställe som tar hand om hemlösa katter.

Och denna har vi inte döpt för vi lyckas inte komma på nåt vettigt namn...
Har en till som vi också hämtade från katt-hjälpcentret eller vad man ska kalla det. Hon är dock fruktansvärt rädd för människor (antagligen har hon blivit slagen eller så där hon bott innan

Yamaha TRB4-II/ LTD F405 / Peavey 410TVX / GK Backline 600
- Eagle Hazze
- Medlem++
- Kontakt:
Fina katter den rädda kommer att bli bättre en av våra tog tre år på sig innan har klarade av människor hyfsat och den andra rdda är åå väg också åt rätt håll.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
- AlbinH
- VIP medlem
Den till höger alltså...
Haft Welsh Corgis i nästan 20 år. F.n. hundlös men det får vi råda bot på endera dagen..
Fantastisk hundras! Hemkär. Beskyddande. Tuff. (vissa, särskilt hanhundar, kan vara ganska hårda faktiskt) Pigg på bus. Lättlärd (det är ju en brukshund). Vänlig. Tålig i allt, barn, väderlek, en husse som inte ser var han sätter fötterna (otur för husse...) klokare o smartare än sina människor
, möjligen aningen oförlåtande = har du visat att du är ett Arsle så förblir du ett Arsle (inte helt säker på att detta är negativt
).
Läste en gång i rasklubbens tidning om en hane som fick sitt vallhundschampionat. Slutprovet bestod bl.a. i att flytta tre Charolaistjurar á 800 kg runt en lada och ställa alla tre mitt på ena långsidan. Vilket hunden gjorde med en pondus som berättade för 2400 kg muskler att de inte var någon idé att mucka..
Jag älskar corgis, sa jag det?

Haft Welsh Corgis i nästan 20 år. F.n. hundlös men det får vi råda bot på endera dagen..
Fantastisk hundras! Hemkär. Beskyddande. Tuff. (vissa, särskilt hanhundar, kan vara ganska hårda faktiskt) Pigg på bus. Lättlärd (det är ju en brukshund). Vänlig. Tålig i allt, barn, väderlek, en husse som inte ser var han sätter fötterna (otur för husse...) klokare o smartare än sina människor

Läste en gång i rasklubbens tidning om en hane som fick sitt vallhundschampionat. Slutprovet bestod bl.a. i att flytta tre Charolaistjurar á 800 kg runt en lada och ställa alla tre mitt på ena långsidan. Vilket hunden gjorde med en pondus som berättade för 2400 kg muskler att de inte var någon idé att mucka..
Jag älskar corgis, sa jag det?

Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
- Roger Hedin
- Medlem++
Här är Husets Herre; vi andra är bara personal.

Simba - för fin för att vara en ras, så han är två: "Norsk Skogsbirma". Älskar vatten!

Simba - för fin för att vara en ras, så han är två: "Norsk Skogsbirma". Älskar vatten!
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
- Roger Hedin
- Pulse
- Medlem
Elsa har personlighet. Hittekatt som Svågern hade hittat hos ett katthem. De kunde inte ha kvar henne då hon inte kom överens med deras hund. Fått ett bra hem nu.
Hon gillar fortfarande inte andra människor än husse och matte. Men hur snäll och gosig som helst med oss.

Hon gillar fortfarande inte andra människor än husse och matte. Men hur snäll och gosig som helst med oss.

Maruszczyk Jazzus, custom
Galveston/ Lakland frankenstein 5 p/mm "Arne Anka basen"
Photegenic P-bas
Two notes Torpedo C.A.B.
Marshall VBA400 med Marshall MBC410
Galveston/ Lakland frankenstein 5 p/mm "Arne Anka basen"
Photegenic P-bas
Two notes Torpedo C.A.B.
Marshall VBA400 med Marshall MBC410
- schmilblick
- Medlem
Här är min och frugans två idioter Castro och Caesar:

Vi har bara Castro kvar (till vänster (!)), den svara blev vi tvungen att lämna bort eftersom de efter ett par år kom på att de inte tålde varandra.
Han är numera mästare på att störa mig när jag försöker jobba.

Vi har bara Castro kvar (till vänster (!)), den svara blev vi tvungen att lämna bort eftersom de efter ett par år kom på att de inte tålde varandra.
Han är numera mästare på att störa mig när jag försöker jobba.

Sandberg TM4 hardcore aged & Epiphone Firebord IV & Schecter Omen-5
EBS Classic 450 + 2x12 + 4x10
Schmilblick
EBS Classic 450 + 2x12 + 4x10
Schmilblick
- Basare
- Medlem+
- Cuba
- VIP medlem
En dansksvensk gårdshund vid namn Queen Elizabeth III, kallas Lisa. Här 3 veckor gammal. Vi ska åka och träffa henne för första gången imorgon. Vi får hem henne sista helgen i juli.

- Zyrran
- Medlem++
Ooh, dansksvenska är så jäkla roliga, mysiga, knasiga så det inte är klokt! Min mamma har en som är 7-år, som sagt helt underbar ras.