Hemside editor
- anli
- VIP medlem
Hemside editor
Tror jag slarvat bort min gamla office 2000 skiva med Frontpage!
Tips på billigare men liknande editorer tas tacksamt mot av undertecknad.
Helst med vettig windowslook. Så man slipper gissa så mycket.
Tips på billigare men liknande editorer tas tacksamt mot av undertecknad.
Helst med vettig windowslook. Så man slipper gissa så mycket.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
- Diesel
- Medlem++
- anli
- VIP medlem
Orkar inte sätt mig i nåt krångligt. Vill bara kunna administrera mina hemsidor som är framtrollade i FrontpageDiesel skrev:adobe golive är inte gratis men går att tanka ner piratkopierat..
bra program som skriver en del skräpkod och tar en tid att sätta sig in i.. men man kan göra snygga hemsidor
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
- broder blues
- Medlem++
om du ändå ska tanka... dreamweaver
Fender friend & resident bluespolis
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
Medlem, PBGK40++, skäggsektionen.
Danelectro U2, Fender J-76, Telebas (byggtråd), DeArmond Starfire -98, Stagg EUB RDL, Eden CXC210.
- groovyjr
- VIP medlem
Dreamweaver utan tvekan, lätt att jobba i och ger helt klart bäst resultat. Adobe GoLive finns väl inte längre sen Adobe köpte upp Macromedia och nu har Dreamweaver!? Annars är det ett helt okej program också.
*edit: plockade bor den del som kanske inte var så lämplig att ha fullt synlig här med tanke på producenten...

*edit: plockade bor den del som kanske inte var så lämplig att ha fullt synlig här med tanke på producenten...

Senast redigerad av groovyjr den fre 22 feb 2008, 12:48, redigerad totalt 1 gånger.
If it ain't got groove it ain't got soul...
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
- broder blues
- Medlem++
Jag har byggt blueslovers.se med Dreamweaver CS3.
Jag har visserligen lång rutin på DW, men använder ändå inga moderna metoder för layout.. (tabeller, för lat för o implementera stylesheets än)
DW funkar för både nybörjare och proffs.
Jag har visserligen lång rutin på DW, men använder ändå inga moderna metoder för layout.. (tabeller, för lat för o implementera stylesheets än)
DW funkar för både nybörjare och proffs.
- broder blues
- Medlem++
Det finns 3 vyer:jesaiah skrev:fast i dreamweaver måste man väl kunna koda html osv?
eller, vad vet jag, jag kan html så jag använder ingen annan "funktion" i dreamweaver än ren kodvisning.
WYSIWYG
code
både och
- groovyjr
- VIP medlem
Stämmer bra, grunderna lär man sig busenkelt men det går att göra riktigt avancerade prylar med det också, vilket man kan lära sig efter hand.macahan skrev:Precis.. dreamweaver har grymt låg inlärningströskel, tycker iallafall jag..
If it ain't got groove it ain't got soul...