Jag ska i alla fall ha premiärgig med nya bandet Tjikko. Lite nervöst faktiskt, men det ska bli jäkligt kul!
http://liveatheart.se/
Alltid tråkigt när en inte får höra någonting. Men jag förstår ändå att en inte vill bränna några broar som bokare genom att skicka ett "nej, tack" till artister. Men det blir ju lite frustrerande som sökande artist. Man får hoppas in i det sista helt enkelt =)Punkster skrev:Jag har under alla år sökt spelning på Live at Heart med diverse olika band jag spelat med, utan att någonsin ens få ett svar tillbaka. Jag skulle gärna komma och kolla på Tjikko, men jag tycker det är lite dumt att man inte kan lösa entré i dörren till lösa konserter. Jag har varken lust eller råd att köpa ett armband för att se 2-3 kompisars band lira.
Nu låter jag kanske lite sur, det var inte meningen =) Jag hoppas det går bra för alla er som ska lira.
Där ska vi också spela, och jag har aldrig varit där, så det blir nytt för mig också =) Jag får svänga förbi någon av de tidigare dagarna och rekognosera =)Urban Guerilla skrev:Vi kommer att spela på fredagen kl 23, på ett ställe som heter Nivå. Är det bra?