How's about arslesbyxor?bootsy skrev:Och till SAAB-ägare.Grafen skrev:Jag skulle ge kraftiga rabatter till folk med skepparkrans.
Skickat från min GT-I9195 via Tapatalk
How's about arslesbyxor?bootsy skrev:Och till SAAB-ägare.Grafen skrev:Jag skulle ge kraftiga rabatter till folk med skepparkrans.
Det ena ger det andra ger det tredje.GurraG skrev:How's about arslesbyxor?bootsy skrev:Och till SAAB-ägare.Grafen skrev:Jag skulle ge kraftiga rabatter till folk med skepparkrans.
Då får man väl öppna ett basmuseum eller nått. Alltid retar det någon.blackparkas skrev:bjelkeman skrev:Tänk om man fixade det. Man köper upp alla begagnade basar i landet (som ger bra täckning av marknaden, några hundra max). Hyrde en lokal att stoppa dem i. Lade på tillräckligt på priset för att täcka omkostnader och och lämplig förtjänst relativt investeringen.Bullen skrev:Då hade jag varit stammis! Vem fan vill ha en "ny" bas egentligen? Fullpris på något som hängt till allas förfogande, för att lämnas kvar med förnedringen av att inte få följa med någon hem för något mer permanent.Eagle Hazze skrev:Skulle vilja att min affär bara har beg av olika kvalite gällande basar, lådor, pedaler och toppar och nya kablar, gärna 40cm med vinklade kontakter.
Skojar lite, men jag uppskattar verkligen affärer med mycket begagnat.Både på kommision och inbyten.
Jag tror man skulle bli klassad som bas-djävulen som profiterar på de stackars basisterna som vill köpa begagnade basar utan förtjänst till någon elak profiterade affärsman.
Du skulle nog märka rätt snabbt att för atttäcka omkostnader samt en förtjänst skulle innebära sådana pålägg att du inte skulle få grejerna sålda...
Shoppen bör för övrigt ha Yngwie Malmsteen och Cyndee Peters som grannar.Grafen skrev:Det ena ger det andra ger det tredje.GurraG skrev:How's about arslesbyxor?bootsy skrev:Och till SAAB-ägare.Grafen skrev:Jag skulle ge kraftiga rabatter till folk med skepparkrans.
+ Traynor.trikloretylen skrev:Fast allvarligt skulle jag gärna vilja se udda märken tex carvin !
Skylten utanför ska väga exakt 200 kg.bootsy skrev:Shoppen bör för övrigt ha Yngwie Malmsteen och Cyndee Peters som grannar.Grafen skrev:Det ena ger det andra ger det tredje.GurraG skrev:How's about arslesbyxor?bootsy skrev:Och till SAAB-ägare.Grafen skrev:Jag skulle ge kraftiga rabatter till folk med skepparkrans.
Och en egen avdelning för majonäs.bjelkeman skrev:+ Mayones basar
Samma skylt bör för övrigt sakna ett F.Grafen skrev:Skylten utanför ska väga exakt 200 kg.bootsy skrev:Shoppen bör för övrigt ha Yngwie Malmsteen och Cyndee Peters som grannar.Grafen skrev:Det ena ger det andra ger det tredje.GurraG skrev:How's about arslesbyxor?bootsy skrev:Och till SAAB-ägare.Grafen skrev:Jag skulle ge kraftiga rabatter till folk med skepparkrans.
Som inte syns så att besökarna kan undra om det över huvud taget existerar.Eagle Hazze skrev:Eller endast bestå av ett 200 kilos F.