Jag blev sugen på att skära fram plektrumskydd i metall på jobbet. Med laser.
Finns det någon som vet var jag kan hitta plektrumskydd i exempelvis dxf eller dwg? Har hittat en del PDF-filer (warmoth och terrapinsguitar) men de har "kopieringssäkrat dem". När jag försöker konvertera dem från PDF till DXF tas bara texten i PDF'en med. Det uppritade plektrumskyddet på PDF'en är i vanligt bildformat vilket jag inte kan konvertera över till cad med det programmet jag har.
Hade jag haft något plektrumskydd liggandes hade jag kunnat skanna in det men jag råkade sälja ett p-skydd igår så det blev lite för sent
Så...för att göra en lång utläggning kort: Någon som har cad-filer på plektrumskydd?
Phear skrev:Plektrumskydd(varför heter det inte kroppsskydd eller lackskydd * Edit* det är ju som att kalla en suspensoar för bollskydd ) till vilken modell?
Hehe...hänger man basen tillräckligt rockigt så kan man även kalla plektrumskyddet för bollskydd (eller knäskydd)
Jag hade tänkt mig till ALLA MODELLER SOM FINNS I HELA VÄRLDEN!!!! MUAHAHA!! Eller så funkar det med vilken som helst...
Phear skrev:Skulle kunna skicka ett plektrumskydd som du kan få låna. Jag skulle behöva ett i aluminium själv om du kan tänka dig att tillverka ett åt mig också
Phear skrev:Skulle kunna skicka ett plektrumskydd som du kan få låna. Jag skulle behöva ett i aluminium själv om du kan tänka dig att tillverka ett åt mig också
Fin idé!
Jag tyckte det själv till och med!
Skicka pm om du är på så kan vi göra upp detaljerna i så fall.
Fin idé!
Jag tyckte det själv till och med!
Skicka pm om du är på så kan vi göra upp detaljerna i så fall.